دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47611
منبع : خبرگزاری فارس
مرحله نهایی فوتبال نوجوانان کشور

فوتبالیست‌های نوجوان قم به علم‌ و ادب باختند

قم نيوز : قم نیوز: فوتبالیست‌های نوجوان تیم سیاه‌جامگان قم دومین بازی خود از رقابت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را به نماینده همدان باختند.
فوتبالیست‌های نوجوان قم به علم‌ و ادب باختند
به گزارش قم نیوز، روز دوم دیدارهای مرحله پایانی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان باشگا‌ه‌های کشور در حالی تمام شد که تیم فوتبال سیاه‌جامگان قم بعد از پیروزی در نخستین گام خود، طعم تلخ شکست را نیز چشید تا در بازی‌ بعدی به دنبال کسب مجوز صعود به لیگ برتر بخت خود را بیازماید.

نماینده فوتبال قم که با موفقیت دیدارهیا مرحله مقدماتی را سپری کرده خود را به جمع تیم‌های حاضر در دور نهایی لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور رسانده، در روز نخست بازی‌ها توانست تیم شهرداری سقز را با یک گل شکست بدهد اما در روز دوم به تیم علم و ادب همدان باخت.

در دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان قم و علم و ادب همدان سه بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد اما سهم فوتبالیست‌های نوجوان و آینده‌دار قم تنها یک گل بود تا این تیم با سه امتیاز از دو بازی چشم به سومین مسابقه خود در برابر نماینده استان گیلان و اتفاقات روز پایانی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

باخت دو بر یک سیاه‌جامگان قم در دیدار با تیم علم و ادب همدان موجب شد تا رقیب همدانی خود را به عنوان مدعی اصلی کسب صدرنشینی و تنها سهمیه این گروه برای صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور معرفی کند اما نماینده همدان در روز پایانی بازی سختی در مقابل تیم میزبان یعنی شهرداری سقز پیش‌رو دارد.

فوتبالیست‌های تیم نوجوانان سیاه‌جامگان قم نیز در روز پایانی بازی‌ها یک مسابقه سخت و حساس برابر تیم شهرداری رشت پیش‌رو دارند و چنانچه در این دیدار به برتری برسند و در دیگر بازی بین تیم‌های علم و ادب همدان و شهرداری سقز، نتیجه به نفع سقز رقم بخورد، نماینده قم با توجه به برخی شرایط همچنان شانس صعود خواهد داشت زیرا در روز نخست سیاه‌جامگان یک بر صفر شهرداری سقز را برده بود و نمایندگان همدان و گیلان نیز مساوی کرده بودند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcizqa5.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما