شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 4780
در اتوبان قم– کاشان؛

برخورد 3 خودرو 10 مجروح بر جای گذاشت

قم نيوز : قم نيوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از برخورد سه دستگاه خودرو در اتوبان قم – کاشان خبر داد.
برخورد 3 خودرو 10 مجروح بر جای گذاشت
به گزارش قم نيوز، مهدی فراهانی تصریح کرد: بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو شامل تریلی، پراید و سمند در کیلومتر۳۶ اتوبان قم به کاشان با یکدیگر متاسفانه ۱۰ نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه اضافه کرد:با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ و انجام مراحل درمانی اولیه، مجروحین این حادثه به مرکز درمانی نکویی منتقل شدند.

فراهانی همچنین از برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه خودروی سواری در خیابان کلهری خبر داد و اضافه کرد: بر اثر این حادثه ۲ نفر مجروح شدند که با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحین برای تکمیل مراحل درمانی توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی نکویی منتقل شدند.

وی همچنین از مسمومیت یک خانم در ۳۰ متری هنرستان بر اثر نشت گاز منواکسید کربن خبر داد و گفت: با انجام اقدامات به موقع درمانی مصدوم به یکی از مراکز درمانی استان منتقل شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم یادآور شد: آمادگی کامل و حضور به موقع در محل حادثه و انجام مراحل درمانی اولیه بر روی مصدومین از مواردی است که اورژانس ۱۱۵ آن را از وظایف بسیار مهم خود می‌داند و تمام سعی خود را به کار می‌گیرد تا بتواند به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.anyk49n0w5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما