دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۵
کد مطلب : 47833
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در راستای تجلیل از مقام معلمان قرآنی:

همایش «وارثان انبیاء» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز: در راستای تجلیل از اساتید و مربیان قرآنی و معارفی مدیریت معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، همایش وارثان انبیاء در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) برگزار شد.
همایش «وارثان انبیاء» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد
همایش «وارثان انبیاء» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد
به گزارش قم نيوز، همایش «وارثان انبیاء» در راستای تجلیل از اساتید مدیریت معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت مقام معلمان قرآنی و معارفی با حضور تولیت حرم بانوی کرامت و دیگر مسئواین آستان مقدس و اساتید محترم این بخش در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش: اساتید بخش های مختلف مدیریت قرآن و عترت حرم کریمه اهل بیت(ع) از قبیل مربیان آموزش های قرآنی، اساتید پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، اساتید مشاوره مذهبی و مربیان بخش رواق کودکان و نوجوانان و اساتید بخش های معارفی بانوان در این همایش حضور داشتند.

خاطر نشان می شود؛ در ابتدای این همایش حجت الاسلام فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس با سخنرانی پیرامون مباحث قرآنی از فعالیت های این اساتید در دو بخش آقایان و بانوان تجلیل کردند.

در ادامه همایش نیز، حجت الاسلام سید احمد مشرف، مدیر مرکز قرآن و عترت آستان مقدس به ارائه گزارشی از روند فعالیت ها در بخش های مختلف مدیریت معارف قرآن و عترت حرم بانوی کرامت پرداخت و در پایان همایش نیز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس با تجلیل از زحمات اساتید قرآنی به تبیین آثار این فعالیت ها در جامعه اسلامی پرداخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexv8e.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما