سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 47887
منبع : جیمیل

صدور ۱۵۰ مجوز براي استقرار ايستگاه صلواتي در حاشيه بلوار پيامبر اعظم(ص)

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم از صدور ۱۵۰ مجوز براي استقرار ايستگاه صلواتي در حاشيه بلوار پيامبر اعظم(ص) خبر داد
صدور ۱۵۰ مجوز براي استقرار ايستگاه صلواتي در حاشيه بلوار پيامبر اعظم(ص)
به گزارش قم نيوز، سيدمحسن ميرهادي به وضعيت صدور مجوز و استقرار ايستگاه‌هاي صلواتي در سطح شهر و محورهاي منتهي به مسجد مقدس جمكران اشاره كرد و گفت: در راستاي ساماندهي بحث استقرار ايستگاه‌هاي صلواتي در شهر قم، مجوز به شهروندان و هيئات براي تشكيل اين ايستگاه‌ها با هماهنگي پليس راهور، مركز بهداشت و شهرداري صورت مي‌گيرد.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با تاكيد بر اينكه در آستانه نيمه شعبان ۱۵۰ مجوز براي استقرار ايستگاه صلواتي در حاشيه بلوار پيامبر اعظم(ص) صادر شده است، افزود: تمهيدات لازم براي مباحث بهداشتي، ترافيكي و تامين نظافت لازم در محدوده اين ايستگاه‌ها صورت گرفته است.

ميرهادي همچنين به استقرار نيروهاي آتش‌نشاني در محدوده مسجد مقدس جمكران اشاره كرد و افزود: پيش بيني خطوط اتوبوسراني و افزايش ناوگان حمل و نقل عمومي در اين ايام را خواهيم داشت.

وي با اشاره به محدوديت‌هاي ترافيكي محدوده مسجد مقدس جمكران، بيان كرد: در كميته حمل و نقل و ترافيك در حوزه محدوديت‌هاي ترافيكي پيش بيني داشتيم تا بتوانيم رفاه زائرين را تامين كنيم.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم خاطرنشان كرد: سعي داريم تا در رينگ مسجد مقدس جمكران امكان تردد را فراهم كنيم تا زماني كه پليس راهور تشخيص دهند كه تردد را محدود كنند.

ميرهادي همچنين به پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته در حوزه اسكان اضطراري اشاره كرد و گفت: در دو نقطه بحث اسكان را پيش بيني كرديم كه در بوستان نيايش و پاركينگ شماره چهار مسجد جمكران است و محدوده‌هاي ديگر ممنوعيت نصب چادر داريم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd5j0o.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما