پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 48002
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت بدمینتون قم به مهر خبر داد؛

مسابقات بدمینتون باشگاه‌های کشور جمعه در قم آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: مسابقات بدمینتون دسته دوم مردان باشگاه‌های کشور از فردا جمعه در قم گشایش می‌یابد.
رئیس هیئت بدمینتون قم به مهر خبر داد؛ مسابقات بدمینتون باشگاه‌های کشور جمعه در قم آغاز می‌شود
رئیس هیئت بدمینتون قم به مهر خبر داد؛ مسابقات بدمینتون باشگاه‌های کشور جمعه در قم آغاز می‌شود

به گزارش قم نیوز، علی پنجه باشی، اظهار داشت:  فدراسیون بدمینتون کشورمان،  قم را به عنوان میزبان مسابقات بدمینتون دسته دوم باشگاه‌های کشور در بخش مردان معرفی کرده است و این مسابقات از فردا آغاز می‌شود.

وی افزود:  فدراسیون بدمینتون با درخواست هیئت بدمینتون استان قم مبنی بر میزبانی مسابقات دسته دوم باشگاه‌های کشور در بخش مردان موافقت کرد و این مسابقات قرار است از ۲۲ اردیبهشت برای مدت ۲ روز در قم برگزار شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: با توجه به این که قم غیر از سالن مرحوم حامد فرهمند در ورزشگاه شهید حیدریان سالن اختصاصی بدمینتون دیگری ندارد این رقابت‌ها نیز در سالن فرهمند برگزار می‌شود و ۲ تیم از  بدمینتون قم نیز قرار است در این رقابت‌ها باشند.

پنجه باشی بیان داشت: پیش از این اعلام کرده بودیم که قم با حمایت بخش خصوصی و به صورت یک تیم شخصی، در لیگ دسته دوم کشور تیم خواهد داشت اما امتیاز تیم دسته اولی قم نیز بر پایه خود همچنان استوار است.

وی عنوان کرد:  بدمینتون قم همواره از نبود حامی مالی برای این رشته و تیمداری در لیگ دسته اول و برتر در رنج بوده به طوری که بدمینتون بازان قمی هر سال با پیشنهادهای مالی خوبی برای حضور در تیم‌های دیگر در سطح کشور مواجه می‌شوند اما ما توانایی مالی پرداخت دستمزد به آن‌ها را نداریم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: به صعود یک تیم از قم از لیگ دسته دوم کشور در قم به لیگ دسته اول امیدوار هستیم و در این صورت در فصل آتی لیگ دسته اول می‌توانیم شاهد حضور ۲ تیم قمی باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxz0o.yt0jz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما