جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 48031
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر کمیسیون دانشگاه معارف اسلامی عنوان کرد

لزوم احیای قرآن و عترت برای برپایی حکومت رحمت

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیسیون دانشگاه معارف اسلامی همایش دکترین مهدویت با تاکید بر اینکه احیای قرآن و عترت در توسعه رحمت الهی موثر است، گفت:‌ با احیای این دو عنصر زمینه برای حکومت رحمت برقرار می‌شود.
لزوم احیای قرآن و عترت برای برپایی حکومت رحمت
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید حیدری‌فرد پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت که در سالن همایش‌های پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با بیان اینکه انتظار به معنای امید و منتظر ماندن نیست، اظهار کرد: انتظار از سنخ مقاوم بودن و ایستادگی است به همین علت منظور اصلی از فرج ماموریت اصلی حضرت مهدی(عج) است که به تثبیت و توسعه رحمت الهی می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه احیای قرآن و عترت در توسعه رحمت الهی موثر است، اضافه کرد:‌ با احیای این دو عنصر زمینه برای حکومت رحمت برقرار می‌شود؛ همایش دکترین مهدویت می‌تواند در راستای حکومت اهداف مهدی باشد و برای ترویج معارف و قرآن کمک کند.

دبیر کمیسیون دانشگاه معارف اسلامی همایش دکترین مهدویت با اشاره به اینکه فعالان مهدوی با حضور در این همایش فعالیت خود را در عرصه مهدویت آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: 9 مقاله در این کمیسیون بررسی و سه مورد از آنها در ویژه‌نامه همایش به چاپ رسیده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfyxdj.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما