شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 48066
منبع : خبرگزاری فارس
در رشته‌های دوومیدانی و آمادگی جسمانی صورت گرفت

دستیابی ورزشکاران قم به 3 مدال جشنواره معلولین کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت ورزشکاران معلول قم در کسب سه مدال جشنواره ورزشی افراد با هوش میانه کشور خبر داد.
دستیابی ورزشکاران قم به 3 مدال جشنواره معلولین کشور
به گزارش قم نیوز،محمود شریفی امروز، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین شاهد برگزاری رقابت‌های دوازدهمین دوره جشنواره ورزشی افراد با هوش میانه بین ورزشکارانی از استان‌های مختلف کشور بودیم.

وی ادامه داد: دوازدهمین دوره این جشنواره با مشارکت سازمان بهزیستی و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد و ورزشکاران شرکت کنندگان در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی دو شهر بابلسر و تن‌کابن برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند.

دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: در شهر بابلسر اردوگاه شهید عظیمی و در شهر تن‌کابن اردوگاه حبیب‌ابن مظاهر میزبان ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات بود و ورزشکاران برای کسب عناوین برتر رشته‌های شنا، دوومیدانی، تنیس روی‌میز، آمادگی جسمانی و فوتسال مسابقه دادند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها برای حضور در تمرینات تیم‌های ملی دعوت می‌شوند، اضافه کرد: تیم اعزامی افراد با هوش میانه به نمایندگی از هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم مجموعا سه مدال کسب کرد که دو مدال در رشته دوومیدانی و یک مدال در رشته آمادگی جسمانی به دست آمد.

شریفی از کسب دو مدال توسط بانوان و یک مدال توسط نماینده تیم مردان قم خبر داد و عنوان کرد: در رقابت‌های رشته دوومیدانی که در مواد ۶۰ ، ۴۰۰ و ۱۵۰۰ متر به انجام رسید، نخستین مدال تیم هیأت‌‌ قم در رشته 400 متر به دست آمد و مجید احمدی‌اصل از تیم قم عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و نشان نقره این پیکارها را به ارمغان آورد، در حالی که محمدمهدی طالقانی‌نژاد از گلستان و امیرحسین شنوا از تهران اول و سوم شدند.

 وی یاد آور شد: در بخش بانوان نیز ورزشکاران 12 استان در رشته‌های شنا، دوومیدانی، تنیس روی‌میز و آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند و در رشته 100 متر دوومیدانی فاطمه نوروزی از قم به مقام سوم دست یافت و برنز گرفت، ضمن اینکه فاطمه خواسه‌تراش از کرمان و زینب زرودی از مازندران قهرمان و نایب‌قهرمان شدند.

دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: در رشته آمادگی جسمانی بخش بانوان ارزشمندترین مدال توسط تیم اعزامی قم کسب شد، مدالی که نتیجه درخشش خانم فرشته هاشمی بود، ضمن اینکه سحر نوری از البرز و فاطمه قره‌چادر از گلستان دوم و سوم شدند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd9z0o.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما