کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان قم خبر داد:

اجرای طرح معنوی هبه در قم

خبرگزاری فارس , 30 بهمن 1390 ساعت 10:14

قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: اجرای طرح معنوی هبه همزمان با میلاد پیامبر(ص) و روز مهرورزی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم و با مشارکت بهزیستی استان آغاز شد.


به گزارش قم نیوز، عبدالله میر ابراهیمی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند لوازم خانگی مازاد و انواع پوشاک نو و قابل استفاده خود را در این طرح به دست نیازمندان برسانند.

وی افزود: این کار نه تنها اجر معنوی دارد و از اسراف جلوگیری می‌کند بلکه چرخه مصرف نیز متوقف نمی‌شود و به حفظ محیط زیست کمک بسیاری می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان چگونگی اجرای طرح هبه خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۳۷ پل ارتباطی این سازمان و مردم است و شهروندان می‌توانند با این سامانه تماس گرفته و آدرس دقیق خود را اعلام کنند و در مرحله بعد منتظر خودروی جمع‌آوری اقلام اهدایی باشند.

میر ابراهیمی ادامه داد: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ناوگانی با آرم و علایم سازمان و همچنین پرسنلی با فرم مخصوص به درب منزل یا محل کار تماس‌گیرندگان مراجعه کرده و پس از تحویل گرفتن اجناس نسبت به پرکردن فرم و ارائه یک برگ از آن به اهداکننده اقدام خواهند کرد.

وی همچنین گفت: از شهروندان تقاضا داریم برای حفظ شأن نیازمندان از اهدای وسایل غیر قابل استفاده اجتناب کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 4811

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4811/اجرای-طرح-معنوی-هبه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir