يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 4811
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان قم خبر داد:

اجرای طرح معنوی هبه در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: اجرای طرح معنوی هبه همزمان با میلاد پیامبر(ص) و روز مهرورزی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم و با مشارکت بهزیستی استان آغاز شد.
اجرای طرح معنوی هبه در قم
به گزارش قم نیوز، عبدالله میر ابراهیمی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند لوازم خانگی مازاد و انواع پوشاک نو و قابل استفاده خود را در این طرح به دست نیازمندان برسانند.

وی افزود: این کار نه تنها اجر معنوی دارد و از اسراف جلوگیری می‌کند بلکه چرخه مصرف نیز متوقف نمی‌شود و به حفظ محیط زیست کمک بسیاری می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان چگونگی اجرای طرح هبه خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۳۷ پل ارتباطی این سازمان و مردم است و شهروندان می‌توانند با این سامانه تماس گرفته و آدرس دقیق خود را اعلام کنند و در مرحله بعد منتظر خودروی جمع‌آوری اقلام اهدایی باشند.

میر ابراهیمی ادامه داد: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ناوگانی با آرم و علایم سازمان و همچنین پرسنلی با فرم مخصوص به درب منزل یا محل کار تماس‌گیرندگان مراجعه کرده و پس از تحویل گرفتن اجناس نسبت به پرکردن فرم و ارائه یک برگ از آن به اهداکننده اقدام خواهند کرد.

وی همچنین گفت: از شهروندان تقاضا داریم برای حفظ شأن نیازمندان از اهدای وسایل غیر قابل استفاده اجتناب کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.ydjiw6dcygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما