دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 48167
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست دانشگاه پیام نور استان قم:

حضور حداکثری مردم در انتخابات بر اقتدار و اعتبار نظام می‌افزاید

قم نيوز : قم نیوز:سرپرست دانشگاه پیام نور استان قم گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات بر تثبیت و اقتدار و اعتبار نظام خواهد افزود.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان قم: حضور حداکثری مردم در انتخابات بر اقتدار و اعتبار نظام می‌افزاید
سرپرست دانشگاه پیام نور استان قم: حضور حداکثری مردم در انتخابات بر اقتدار و اعتبار نظام می‌افزاید
به گزارش قم نیوز، محمدعلی حسینی در نشست شورای اداری دانشگاه پیام نور قم با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار: انتخابات در کشور و در این شرایط حساس منطقه‌ای مظهر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور مردم در انتخابات افزود: قطعا حضور حداکثری مردم موجب تثبیت، اقتدار و اعتبار نظام اسلامی خواهد شد .

سرپرست دانشگاه پیام نور قم تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، نمایشگاه کافه آزاد در خصوص انتخابات، مناظره‌ها و تریبون آزاد دانشجویی با عنوان شفاف بگو و توزیع رایگان کتابچه توصیه‌های مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم طی روزها و هفته‌های اخیر توانسته باشیم سهم کوچکی در حماسه حضور پرشور مردم در انتخابات امسال داشته باشیم و به نوبه خود بدخواهان و دشمنان این کشور را در رسیدن به اهداف پلیدشان مایوس و ناامید کرده باشیم.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله یک بار دیگر در 29 اردیبهشت ماه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، حماسه جدیدی رقم خواهد خورد.

حسینی با تاکید بر وحدت و همدلی مردم در عمل به منویات مقام معظم رهبری افزود: دانشگاه‌ها نقش محوری و سازنده‌ای در انتخاباتی پرشور و باشکوه در کشور دارند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان قم از همه دانشجویان، اساتید، کارکنان و آحاد مردم کشور و استان قم دعوت کرد که با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رقم بزنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfeydj.w6dcvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما