دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 48189
منبع : خبرگزاری فارس
نامزد اصولگرای انتخابات شورای شهر قم:

باید به فکر آباد کردن مناطق محروم قم باشیم

قم نيوز : قم نیوز: نامزد انتخابات شورای شهر قم گفت: چند تکه شدن قم بر اساس تعصبات قومی و قبیله ای برای این شهر یک خطر جدی است پس به جای اینکه مناطق قم را از هم تفکیک کنیم باید به فکر آباد کردن مناطق محروم قم باشیم.
نامزد اصولگرای انتخابات شورای شهر قم: باید به فکر آباد کردن مناطق محروم قم باشیم
نامزد اصولگرای انتخابات شورای شهر قم: باید به فکر آباد کردن مناطق محروم قم باشیم
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اصل 100 قانون اساسی، شورا برای پیشرفت برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی شهر و روستا تشکیل شده است.

وی با اشاره به انتخاب افراد شایسته و متخصص توسط مردم ادامه داد: کسانی باید برای شورا انتخاب شوند که هم با این حوزه آشنایی داشته باشند و هم سابقه کار داشته باشند تا بتوانند نیازهای مردم را برطرف کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تلاش شورای کارآمد برای توسعه و آبادانی مناطق محروم گفت: یکی از شعارهای شورای کارآمد، قم متحد است. چند تکه شدن قم بر اساس تعصبات قومی و قبیله ای برای این شهر یک خطر جدی است پس به جای اینکه مناطق قم را از هم تفکیک کنیم باید به فکر آباد کردن مناطق محروم قم باشیم.

ذاکریان در پایان سخنان خود با اشاره به اعضای لیست شورای کارآمد گفت: مصطفی ملایی، احمد نکونام، محمد حسین دهناد، حسین صابری، جعفر کاظمی، مهدی قریشی، ابوالفضل علیخانی و عفت رباط جزی اعضای لیست شورای کارآمد هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhvex.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما