سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : 48232
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین وظیفه روحانیون است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تلاش در مسیر تحقق بخشیدن به مشارکت حداکثری در انتخابات را از مهم‌ترین وظایف روحانیون دانست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین وظیفه روحانیون است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین وظیفه روحانیون است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس اسکندری پیش از ظهر سه‌شنبه در گردهمایی ائمه جماعات، روحانیون مستقر و مبلغان استان قم که در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: مردم به روحانیت، ایمان و اعتقاد دارند، بنابراین روحانیون وظیفه دارند اهمیت حضور حداکثری در انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

وی با ابراز خرسندی از بالابودن مشارکت مردم در انتخابات دوره‌های گذشته، تصریح کرد: انتخابات مظهر عینی مردم‌سالاری دینی است و اگر خدای ناکرده مشارکت در انتخابات آینده پایین باشد، گستاخی دشمن نسبت به جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم هوشمندی، پیچیدگی نظر و نجابت مردم را از عوامل شکست توطئه‌های دشمنان دانست و با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق اسلامی اظهار کرد: اگر اخلاق اسلامی در جامعه میان مردم و مسئولان نهادینه شود هیچ گونه بداخلاقی در جامعه به ویژه در رقابت‌های انتخاباتی مشاهده نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان از ائمه جماعات مساجد خواست که نمازگزاران و اعضای هیأت امنای مساجد را به غبارروبی مساجد ترغیب کنند.

حجت‌الاسلام اسکندری همچنین توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند توجه بیش از پیش ائمه جماعات، روحانیون مستقر و مبلغان دینی دانست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcirra5.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما