چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 48256
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هيأت علمي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني مطرح كرد

نبود نقطه روشن و اميدبخش براي آينده در برنامه دولت

قم نيوز : قم نیوز: عضو هيأت علمي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني گفت: هيچ نقطه روشن و اميدبخشي براي آينده در برنامه دولت مشاهده نشد كه بگوييم وضعيت مردم بهتر مي‌شود.
نبود نقطه روشن و اميدبخش براي آينده در برنامه دولت
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش با اشاره به مناظره اخیر گفت: این مناظره روی مفاسد اقتصادی متمرکز شد و هیچ یک از آقایان به جز کاندیدایی که برنامه کار و کرامت را ارائه کرده بود برنامه‌ای مطرح نکردند و بیشتر روی مفاسد اقتصادی دولت کنونی متمرکز شدند و دولت کنونی نیز روی مفاسد اقتصادی دولت گذشته متمرکز شده بود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ برنامه‌ای ارائه نشد که دولت چگونه می‌خواهد تورم را مهار کند و بیشتر حالت شعاری و حمله به رقیب، اتهام و دروغ داشت و درصدد بودند جنگ روانی ایجاد کنند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه هیچ نقطه روشن و امیدبخشی برای آینده در برنامه دولت مشاهده نشد که بتوانیم بگوییم در چهار سال آینده وضعیت مردم بهتر می‌شود گفت:  بهتر بود مناظره از چارچوب اقتصادی خارج نمی‌شد و کمتر به مباحث سیاسی و تهمت زدن صرف می‌شد.

روانبخش عنوان کرد: عملکرد روحانی در این مناظره اخلاقی نبود بلکه بر خلاف شعار اخلاقی خارج از چارچوب موضوع و اخلاق بود.

وی با اشاره به پیشنهاد حجت الاسلام رئیسی در زمینه پیشگیری از قاچاق گفت: لزومی ندارد ابتدا قاچاق صورت گیرد و سپس پرونده آن در دستگاه قضایی بیاید و برخورد کنند، دولت باید جلوی قاچاق را بگیرد زیرا کار پیشگیری نسبت به درمان راحت‌تر است زمانی که دختر وزیر جنس وارد می‌کند چه انتظاری می‌توان داشت که مردم این کار را انجام ندهند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی عنوان کرد: هرکانتینر جنس که وارد بازار می‌شود یک کارخانه ضربه می‌خورد متأسفانه این اتفاق در این دولت افتاده و دولت رقیب را متهم می‌کند که چرا در دستگاه قضایی با آن برخورد نکردید.

وی با بیان اینکه اصلاح نظام بانکی کار مهمی است زیرا بانک‌ها شاهرگ اقتصاد کشور هستند گفت: برای معضلات کشور و نظام بانکی باید برنامه‌ریزی انجام شود تا پول به دست تولید کننده برسد.

روانبخش با بیان اینکه سند 2030 سند بالادستی اروپایی است که درست کردند گفت: سند بالادستی ابلاغ سیاست کلی آموزشی است که رهبر ابلاغ کردند که باید آموزش و پرورش بر اساس آن سند کار کند، قرارداد 2030 بدون نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس امضا شده بود.

وی خاطرنشان کرد: سند به این معنا است که تا سال 2030 آموزش و پرورش ما به سطح آموزش و پرورش اروپا نه در کمالات بلکه بر اساس آموزش آنها یعنی سکولاریسم، اومانیسم و فرهنگ غرب اداره شود.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی عنوان کرد: در این سند بیان شده باید خشونت از کتب درسی حذف شود اگرچه در ظاهر زیبا است ولی تفسیر خشونت از نگاه آنها دفاع، جهاد و شهادت‌طلبی است.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی عنوان کرد: از طرف دیگر به دنبال عادی جلوه دادن روابط دختر و پسر از سنین کودکی هستند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcepw8e.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما