چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 48298
منبع : شهر نیوز

تقدير از برترين فضاهاي سبز خانگي در قم

قم نيوز : قم نیوز: دارندگان برترين فضاهاي سبز خانگي طي مراسمي به همت سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم تجليل شدند
تقدير از برترين فضاهاي سبز خانگي در قم
تقدير از برترين فضاهاي سبز خانگي در قم
    به گزارش قم نیوز، مراسم اختتاميه جشنواره برترين فضاي سبز خانگي به همت سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم در سالن جلسات اين سازمان برگزار و از افراد برتر اين جشنواره با اهداء هدايايي تقدير شد.

    مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم طي سخناني از احداث تل‌كابين پيشرفته به طول سه هزار متر در نزديكي بوستان مفيد تا نزديكي كوه خضر ياد كرد و گفت: در كنار فضاهاي سبز بسترهاي تفريحي نيز به شيوه مطلوب دنبال مي‌شود.

    جواديان يادآور شد: قم محور مواصلاتي ميان ۱۷ استان بوده و ظرفيت‌هاي بسياري را به خود اختصاص داده است به همين علت اگر بتوانيم از اين ظرفيت‌ها استفاده بيشتري داشته و با ايجاد امكانات تفريحي ميزان ماندگاري زائران را در شهر افزايش دهيم مي‌توانيم به پيشرفت‌هاي اقتصادي قابل توجهي برسيم.

    وي با اشاره به اينكه۱۰۰ اثر به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است، اضافه كرد: ۲۱ اثر به عنوان اثر منتخب شناخته و با بازديد از منازل افراد در نهايت ۱۰ اثر به عنوان اثر برتر و سه اثر به عنوان اثر برنده انتخاب شده است.

    لازم به ذكر است، جشنواره برترين فضاي سبز خانگي از اسفندماه سال گذشته با محوريت‌هاي فضاهايي سبز حياط منزل، بام و بالكن، ديوار سبز و فضاي درون ساختمان دنبال شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaauny.49nao15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما