پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 48318
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس تضیمن کننده روحیه جهاد و شهادت است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: امیدواریم با توان بیشتری بتوانیم برای انجام وظایف خود که یکی از آنها دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس است گام برداریم چرا که دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس تضمین کننده روحیه جهاد و شهادت است.
دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس تضیمن کننده روحیه جهاد و شهادت است
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت روز مقاومت و پایداری و روز دزفول با آیت‌الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه مردم دزفول در دفاع جانانه مقابل رژیم صدام به خوبی درخشیده‌اند، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کرد که مردم شهر را ترک کنند اما مردم شهید می‌شدند و شهر را ترک نمی‌کردند چرا که به دفاع از ارزش‌های دین اعتقاد داشتند.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و 700 شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، اضافه کرد: ذزفول تنها شهرستانی بود که یک لشکر داشت و توانست با استفاده از ظرفیت جوانان در مقابل دشمنان ایستادگی کند؛ مردم دزفول با اندک مهمات خود اجازه ندادند که صدامی‌ها وارد جاده اندیشمندان به سمت خوزستان شوند چرا که با این رخ داد تاریخ و شرایط جنگ به صورت دیگری رقم زده می‌شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از نام‌گذاری چهارم خردادماه به عنوان روز دزفول یاد کرد و گفت:‌ امیدواریم با توان بیشتری بتوانیم برای انجام وظایف خود که یکی از آنها دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس است گام برداریم چرا که دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس تضمین کننده روحیه جهاد و شهادت است.

وی با بیان اینکه نزدیک به 250 نفر از طلاب دزفول در استان قم در حال تحصیل هستند، مطرح کرد: رهنمودهای مراجع تقلید و علما نقشه راه مطلوبی را برای اقشار مختلف جامعه تبیین می‌کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdjs0o.yt0jf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما