يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 4840
مدیركل كتابخانه های عمومی قم خواستار شد:

تقویت كتابخانه های عمومی در كنار دیگر كتابخانه های موجود استان قم

قم نيوز : قم نیوز: علی فریدونی با اشاره به ضرورت وجود كتابخانه های عمومی گفت: باید كتابخانه های عمومی قم در كنار دیگر كتابخانه های موجود استان تقویت شود.
تقویت كتابخانه های عمومی در كنار دیگر كتابخانه های موجود استان قم
به گزارش قم نیوز، علی فریدونی روز یك شنبه در سومین كارگاه تهیه و تدوین برنامه راهبردی ادارات كتابخانه های عمومی شهرستان های كشور در قم افزود: با اجرای طرح شناسایی كتابخانه های موجود استان ، این تعداد كتابخانه ها شناسایی شده اند.

وی در ادامه به تعداد ۵۸ كتابخانه عمومی موجود در سطح استان قم اشاره كرد و افزود: در این كتابخانه ها ۷۲۵ هزار و ۴۷۹ كتاب وجود دارد كه مورد استفاده ۹۹ هزار و ۸۴۳ عضو قرار می گیرد.

فریدونی تعداد مراجعان در طول ۱۰ ماهه اول امسال را یك میلیون و ۴۹ هزار و ۴۶۵ ذكر كرد.

وی ادامه داد: ۱۲۹ كتابدار نیز در سطح كتابخانه های استان به ارائه خدمات به مراجعین می پردازند.

وی در ادامه افزود: اكنون دو كتابخانه جدید در دو منطقه محروم شهرك فاطمیه و نوبهار در حال راه اندازی است.

فریدونی با تاكید بر ساخت كتابخانه ها و دسترس پذیر نمودن كتاب در مناطق محروم گفت: طرح احیا و بازسازی یك كتابخانه در منطقه نیروگاه قم به عنوان منطقه محروم پرجمعیت در دست اقدام است.

وی در پایان با اشاره به ضرورت وجود كتابخانه های عمومی گفت: باید كتابخانه های عمومی قم در كنار دیگر كتابخانه های موجود استان تقویت شود.

سومین كارگاه تهیه و تدوین برنامه راهبردی ادارات كتابخانه های عمومی شهرستان های كشور با حضور ۸۰ نفر از رووسای ادارات نهادهای كتابخانه های عمومی كشور از امروز آغاز شده و تا دوم اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.knkt23n6vftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما