يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 4841
سهرابی خبر داد:

آغاز ثبت نام مقطع کار‌شناسی ارشد در دانشگاه باقرالعلوم (ع)

قم نيوز : قم نیوز: مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم (ع) از آغاز ثبت نام مقطع کار‌شناسی ارشد برای سال تحصیلی 92- 91خبر داد.
آغاز ثبت نام مقطع کار‌شناسی ارشد در دانشگاه باقرالعلوم (ع)
به گزارش قم نیوز، محمد سهرابی با اعلام این خبر گفت: این آزمون در میان طلاب حوزه علمیه در ۹ رشته تحصیلی برگزار می‌شود.

وی تاریخ اسلام، اندیشه سیاسی در اسلام، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، فلسفه علوم اجتماعی و فلسفه دین را از جمله رشته‌های این مقطع ذکر کرد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم (ع) رشته‌های مدرسی معارف اسلامی (اخلاق اسلامی)، مدرسی معارف اسلامی (مبانی نظری اسلام)، علوم سیاسی و دانش اجتماعی مسلمین از دیگر رشته‌هایی است که برای سال تحصیلی در این مقطع از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.

سهرابی در رابطه با زمان ثبت نام نیز افزود: ثبت نام برای شرکت در این آزمون را از بیستم بهمن ماه آغاز شده و تا پنجم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تمامی برادران و خواهران طلبه که دارای مدرک سطح ۲ حوزه هستند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم (ع ) در خصوص زمان برگزاری آزمون نیز گفت: آزمون کتبی روزجمعه، ۱۵ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

سهرابی در پایان یادآورشد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی دانشگاه باقرالعلوم (ع) به نشانی www.biu.ac.ir بخش سامانه ثبت نام کار‌شناسی ارشد۹۱ مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۱۱۶۰ داخلی ۶۲۱۴ یا ۲۹۰۶۱۷۰ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت نمونه سؤالات آزمون سال‌های گذشته، به امور دانشجویی مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.5a5ct1avzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ابراهیم فهیمی
نکات بسیار جالب و دوست داشتنی در کادرها وجود دارد