دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 4844

دشمن در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمنان در جریان انتخابات در تلاش هستند که با هر روشی حضور مردم در صحنه را کمرنگ کنند. البته مردم ما در این انتخابات نیز با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری خلق کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب به ثبت خواهند رساند.
دشمن در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری یکشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد حضرت امام رضا(ع) قم با اشاره به تقسیم جامعه به سه بخش رهبری، خواص و مردم تاکید کرد: اگر در جامعه خواص به وظیفه خود به عنوان حلقه میانی عمل نکنند، جامعه دچار مشکل شده و در نهایت سرنوشت سقوط و فروپاشی در انتظار آن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه عمل نکردن خواص به وظیفه خود موجب گسست و شکاف در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسئله در کشورهای مختلف جهان به اثبات رسیده و در جوامع مختلف در زمانی که خواص به وظیفه خود عمل نکردند، آن جامعه دچار فروپاشی شده است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه در جریان فتنه ۸۸ برخی خواص موضع خود را مشخص نکردند، خاطرنشان کرد: البته در نظام جمهوری اسلامی مردم از طریق خواص به رهبری متصل نیستند و خواص تنها راه‌های باریکی برای رسیدن به رهبری به شمار می‌روند.

وی نقطه اتصال مردم به رهبری در نظام دینی را اعتقادات دینی عنوان کرد و یادآور شد:‌ برخی خواص در فتنه ۸۸ از قافله جا ماندند ولی مردم منتظر آنها نشده و به حرکت خود پشت سر رهبری ادامه دادند.

ذوالنوری تاکید کرد: مردم با حرکت پشت سر رهبری حماسه بزرگی همچون ۹ دی را خلق کرده و حمایت همه جانبه خود از نظام را به منصه ظهور رساندند.

وی در ادامه با اشاره به علل ایستادگی مردم و دفاع همه جانبه آنان از نظام در برابر فتنه ۸۸ تصریح کرد: در جریان فتنه ۸۸ استکبار همه امکانات خود را علیه ایران اسلامی به کار گرفت ولی با وجود اینکه برخی خواص به وظیفه خود عمل نکردند، با هدایت‌های رهبری و باورهای دینی مردم شاهد بودیم که نظام پا برجا و استوار باقی ماند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه برخی خواص در جریان فتنه می‌خواستند کدخدا منشی کنند، گفت: رهبری با هدایت مردم نظام را مدیریت کردند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان در جریان این انتخابات در تلاش هستند که با هر روشی حضور مردم در صحنه را کمرنگ کنند.

ذوالنوری با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی برای کاهش حضور مردم در صحنه خاطرنشان کرد: البته مردم ما در این انتخابات نیز با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری خلق کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب به ثبت خواهند رساند.

وی حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را موجب حفاظت از کیان نظام دانست و افزود: حضور مردم در صحنه و تقویت پایه‌های نظام دینی کمتر از عبادات فردی نیست.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور تاکید کرد: مردم ما از کمبود هیچ وقت ابراز نارضایتی نکرده‌اند بلکه مسائلی نظیر بی‌عدالتی و نابرابری موجب نارضایتی مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشور راه پیشرفت و ترقی را در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: هر روز شاهد هستیم که این حرکت با شتاب بیشتری دنبال می‌شود و امیدواریم که مجلس آینده نیز بتواند به وظیفه سنگین خود به درستی عمل کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.abaurhbwaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما