شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : 48488
منبع : خبرگزاری فارس
با صدور پیامی صورت گرفت

تقدير شهردار قم از حضور حماسي مردم در انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از حضور حماسي و دشمن شكن مردم در انتخابات ۲۹ ارديبهشت تقدير كرد.
با صدور پیامی صورت گرفت، تقدير شهردار قم از حضور حماسي مردم در انتخابات
با صدور پیامی صورت گرفت، تقدير شهردار قم از حضور حماسي مردم در انتخابات
به گزارش قم نیوز، در پیام مرتضی سقائیان‌نژاد آمده است: حضور حماسی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، مهر تاییدی دوباره بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ع) و لبیکی به پیام رهبر معظم انقلاب برای مشارکت در تعیین آینده و سرنوشت کشور بود.

در ادامه این پیام تصریح شده است: مردم ما با این حضور چشمگیر و کم‌سابقه در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی، نه تنها مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران عالم و بدبینان به نظام مقدس اسلامی کوبیدند، بلکه توطئه آنها در ضربه زدن به پایه‌های این شجره‌ طیبه و تضعیف حقوق ملت را نیز خنثی کردند.

در این پیام اضافه شده است: مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم ما در دو انتخابات سرنوشت ساز و حساس دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، مهری بر دهان توطئه گران و یاوه گویان داخلی و خارجی زد تا دیگر نتوانند بر طبل اختلاف و عدم رضایتمندی مردم از نظام اسلامی بکوبند.

در این پیام اضافه شده است: فارغ از نتیجه و همه آنچه که در طول دوره تبلیغات و روز باشکوه و تاریخی ۲۹ اردیبهشت رقم خورد، پیروز میدان این دو امتحان بزرگ، ملت ایران بودند که با این حرکت خود تاریخ ساز شده و نشان دادند که هر روز بیشتر نسبت به آینده نظام مردم سالار دینی حساس هستند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن تقدیر از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایتمدار قم که در این انتخابات مشارکت چشم‌گیر  ۷۸ درصدی را ثبت کردند، سعادت، موفقیت، آرامش و بهروزی ملت ایران و آینده‌ای توام با اقتدار و رشد و پیشرفت را برای نظام شکوهمند اسلامی خواهانم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwaba.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما