يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 48503
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم:

صنايع كوچك قم تقاضاي صدور ضمانت نامه بانكي خود را الكترونيكي ثبت كنند

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم از ثبت الكترونيكي تقاضاي ثبت درخواست ضمانت نامه براي صنايع كوچك ومتوسط استان باهدف بهره‌مندي از تسهيلات بانك‌ها خبر داد.
صنايع كوچك قم تقاضاي صدور ضمانت نامه بانكي خود را الكترونيكي ثبت كنند
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی‌نژاد اظهار کرد: سازمان صنایع کوچک ومتوسط طی سالیان اخیر کوشیده است با شناسایی مسیرهای تسهیل کننده برای ارائه بهتر و سریعتر خدمات به فعالان بخش تولید و صنعت، نسبت به رفع و یا بهبود فرایندها بعنوان عاملی مهم در راستای افزایش بهره وری و کاهش مشکلات فعالان این بخش تلاش کند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های این سازمان شناسایی مشکل دریافت تسهیلات توسط بخش خصوصی بود که به‌واسطه عدم توانایی در ارائه وثیقه مناسب امکان بهره مندی از آن را نداشت که با راه اندازی صندوق ضمانت صنایع کوچک نسبت به تامین وثیقه مورد نیاز این بخش از صنعت و تولید کشور توسط صندوق ضمانت صنایع کوچک اقدام می‌شود.

طیبی‌نژاد تصریح کرد: خوشبختانه در قم طی چند سال اخیر تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی استان با استفاده از ضمانت نامه‌های صادره این صندوق توانستند وام‌های مورد نیاز خود را که توانایی ارائه وثیقه مناسب نداشتند دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: در همین راستا برای تسهیل در ارائه خدمات صندوق ضمات با هدف کاهش زمان درخواست تا دریافت خدمات، صندوق اقدام به راه اندازی سامانه ثبت درخواست صدور ضمانت نامه کرد و از این پس واحدهای صنعتی استان قم به همراه سه استان دیگر می‌توانند بدون مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی نسبت به ثبت درخواست صدور ضمانت نامه خود اقدام کنند.

وی با اعلام نشانی اینترنتی این سامانه به آدرس zemanat.sif.ir خاطرنشان کرد: امیدواریم با رائه مناسب و تسهیل شده خدمات و حمایت‌های دولت تدبیر و امید و بهره‌مندی بخش خصوصی فعال در صنایع کوچک ومتوسط استان شاهد کاهش و رفع موانع تولید در استان باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjtiex.uqeoyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما