يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : 48537
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد

تجليل از افتخارآفرينان كاراته قم / كاراته‌كاهاي قم در انتخابي تيم‌هاي ملي

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم از برگزاري آيين تجليل از كاراته‌كاها و مربيان افتخار آفرين باشگاه كاراته شهيد زين‌الدين در قم خبر داد.
دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد؛ تجليل از افتخارآفرينان كاراته قم / كاراته‌كاهاي قم در انتخابي تيم‌هاي ملي
دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد؛ تجليل از افتخارآفرينان كاراته قم / كاراته‌كاهاي قم در انتخابي تيم‌هاي ملي

به گزارش قم نیوز، سعید برخوردار امروز اظهار کرد: مراسم تجلیل از مربیان و قهرمانان میادین مختلف کشوری که عضو یکی از باشگاه‌های موفق و شاخص کاراته قم یعنی باشگاه شهید زین‌الدین بوده‌اند با حضور رئیس هیأت‌‌ کاراته، کادر اجرایی هیأت‌‌ و مسوولان باشگاه شهید زین‌الدین برگزار شد.

وی در به تقدیر فدراسیون کاراته از هیأت‌‌ کاراته استان قم اشاره و بیان کرد: به دنبال موفقیت هیأت‌‌ کاراته قم در کسب رتبه برتر هیأت‌‌‌های ورزشی سال 1395 قم، رئیس فدراسیون از رییس هیأت‌‌ کاراته استان قم به واسطه کسب این موفقیت قدردانی و تجلیل کرد.

دبیر هیأت‌‌ کاراته استان قم در ادامه به بازدید دوره‌ای از باشگاه‌های کاراته قم در مناسبت‌های مختلف سال اشاره و بیان کرد: به مناسبت هفته معلم رئیس هیأت‌‌ کاراته و کادر اجرایی هیأت‌‌ کاراته از استاد سیدمهدی خوش‌فطرت یکی از مربیان فعال کاراته قم قدردانی کرد.

وی در ادامه به برگزاری مراسم تجلیل از ملی‌پوش کاراته قم در بازگشت از بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی اشاره و بیان کرد: مهدی‌زاده به پاس کسب مقام سوم و نشان برنز رقابت‌های رشته کاراته این بازی‌ها در وزن منهای 60 کیلوگرم در باشگاه انقلاب با حضور رئیس هیأت‌‌ کاراته، استاد دباغیان، پیشکسوتان، قهرمانان اسبق تیم ملی و کادر اجرایی هیأت‌‌ کاراته تجلیل شد.

برخوردار خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ارزیابی انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از عملکرد هیأت‌‌‌های ورزشی در سال قبل، شاهد رتبه برتر هیأت‌‌ کاراته قم در شاخص ورزشکاران سازمان یافته بودیم و بخش بانوان هیأت‌‌ نیز در شاخص امور ورزش بانوان رتبه برتر را کسب کرد.

وی در ادامه از حضور کاراته‌کاهای قم در انتخابی درون‌اردویی تیم ملی خبر داد و بیان کرد: پیکارهای انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته در تمام رده‌های سنی در روزهای سوم تا پنجم خرداد ماه با حضور تمامی مدعیان عضویت در تیم اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود.

دبیر هیأت‌‌ کاراته استان قم در پایان اظهار کرد: در این انتخابی کاراته‌کاهای بخش کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به انجام می‌رسد، ضمن اینکه کاتاروها در بخش‌های انفرادی و تیمی تمام رده‌های سنی روز چهارم خرداد ماه در سالن شهید کبکانیان تهران به رقابت می‌پردازند تا بهترین‌ها اواخر تیر ماه امسال به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا در قزاقستان بروند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcgun9t.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما