سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 48633
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه هشت قم مطرح کرد

احداث کانال موقت خاکی برای هدایت آب‌های سطحی پردیسان

قم نيوز : قم نيوز: شهردار منطقه هشت قم از احداث کانال موقت خاکی برای هدایت آب‌های سطحی پردیسان خبر داد.
احداث کانال موقت خاکی برای هدایت آب‌های سطحی پردیسان
احداث کانال موقت خاکی برای هدایت آب‌های سطحی پردیسان
به گزارش قم نيوز، سیدعبدالله سلیمانی امروز وضعیت جمع‌آوری آب‌های سطحی در منطقه پردیسان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: با توجه به عدم تکمیل کانال‌های بالادستی پردیسان توسط اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری منطقه هشت کانال خاکی موقتی در محدوده رینگ جنوبی منطقه پردیسان تا رودخانه احداث کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این کانال تاثیر زیادی در جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی دارد گفت: طول این کانال حدود پنج کیلومتر و عرض آن متغیر بین یک تا چهار متر است.

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به ضرورت و اهداف احداث این کانال در منطقه پردیسان بیان کرد: این کانال از ورود سیلاب حاصل از آب‌های بالادستی پردیسان به داخل شهر جلوگیری کرده و مانع از بروز خسارت به تاسیسات شهری و شهروندان خواهد شد.

سلیمانی با تاکید بر ضرورت اقدامی پایدار و جدی برای رفع مشکل سیلاب در پردیسان خاطرنشان کرد: با عنایت به ضرورت موضوع سیلاب‌ها که تهدیدی جدی برای پردیسان است، تکمیل کانال‌های پیش‌بینی شده به صورت استاندارد و اجرای کامل طرح های آبخیزداری می‌بایست در اولویت اداره کل راه و شهرسازی و سازمان جهاد کشاوری قرار گرفته و اقدامات جدی در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcds90o.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما