شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 48767
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار رئیس جمهور مطرح شد

تاکید آیت‌الله شبیری زنجانی بر تقویت خدمت رسانی به ملت

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: اهل سلوک معتقدند از برترین عباداتی که در مسیر تقرب به خداوند موثر است، خدمت به مردم است و حالا توجه کنید مردمی که شما به آن‌‌ها خدمت می‌کنید مسلمان و شیعه اهل بیت (ع)هستند.
تاکید آیت‌الله شبیری زنجانی بر تقویت خدمت رسانی به ملت
به گزارش قم نیوز، آیت الله سیدموسی شبیری زنجانی در دیدار رئیس جمهور اظهار کرد: افرادی در داخل و خارج کشور و به شکل‌های مختلف تلاش دارند به اعتقادات افراد ضربه بزنند و باید اهتمام داشت که جلو سم پاشی‌‌های آن‌‌ها گرفته شود.

وی با قدردانی از تلاش‌‌های دولت یازدهم و ضمن دعا برای موفقیت دولت دوازدهم در کمک بیش از پیش به مردم افزود: با توجه به اینکه نظرات مختلفی در ایران وجود دارد، اداره کشور مشکل است و این وظیفه سنگینی بر عهده شماست اما باید توجه داشت که اهل سلوک معتقدند از برترین عباداتی که در مسیر تقرب به خداوند موثر است، خدمت به مردم است و حالا توجه کنید مردمی که شما به آن‌‌ها خدمت می‌کنید مسلمان و شیعه اهل بیت (ع)هستند و این استثناء موجب مضاعف شدن این اجر و پاداش می‌شود.

آیت‌الله شبیری زنجانی همچنین با تقدیر و قدردانی از حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات و تبریک به دکتر روحانی، دعا کردن برای خدمتگزاران به مردم را وظیفه خود دانست و خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: زیارت شما و شنیدن تلاش‌‌های دولت شما توفیق شد و خدا را شکر که توفیق زیارت و شنیدن تلاش‌‌های دولت شما حاصل شد. در این مسیر از خداوند متعال و حضرات معصومین علیهم السلام کمک بگیرید که بسیاری از گره‌‌ها با توکل و توسل باز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیز در این دیدار با تشریح دستاوردهای دولت یازدهم و برنامه‌‌های گسترده دولت دوازدهم در مسیر اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی، از آیت‌الله شبیری زنجانی خواست به دولت با هدایت‌‌ها و رهنمودهای خویش کمک کنند.

رئیس جمهور حضور و مشارکت مردم در انتخابات اخیر را بسیار چشمگیر و الگویی برای نه تنها کشورهای منطقه بلکه برای جهان برشمرد و گفت: این حضور گسترده مردم مایه مباهات و فخر مردم و جمهوری اسلامی ایران و تقویت ثبات و امنیت نظام است.

روحانی با تشریح برنامه‌‌ها و دستاوردهای دولت در عرصه‌‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و تاکید بر تداوم و شتاب بخشیدن به پیشبرد این طرح‌‌ها در دولت دوازدهم، از حوزه‌‌های علمیه، مراجع عظام تقلید که در تمام مراحل و سختی‌‌ها، از دولت پشیبانی کرده‌اند، سپاسگزاری کرد.

رئیس جمهور همچنین با ارائه گزارشی از افزایش مستمری طبقات محروم جامعه در دولت یازدهم و برنامه‌‌های دولت دوازدهم برای افزایش این مستمری، تاکید کرد: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر، گسترش تولید و اشتغال به‌کار گرفته است و در همین راستا می‌توان به افزایش مستمری سه برابری اقشار کم درآمد و برنامه‌‌های گسترده برای بالابردن سقف این کمک‌ها در دولت دوازدهم اشاره کرد.

روحانی همچنین با اشاره به همکاری خوب و مستمر میان دولت با کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی اظهار کرد: با تقویت کمک‌های انجام شده و متمرکز کردن تلاش‌‌ها بر مستقل شدن افراد زیرپوشش این دو نهاد، از شمار افراد زیرپوشش برای دریافت مستمری کاسته شده است .


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbzzba.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما