يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 48781
منبع : روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

پايگاه چندمنظوره مديريت بحران در منطقه يك راه‌اندازي مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم گفت: پايگاه چندمنظوره مديريت بحران در منطقه يك راه‌اندازي مي‌شود
پايگاه چندمنظوره مديريت بحران در منطقه يك راه‌اندازي مي‌شود
    به گزارش قم نيوز، علي اكبر رحيمي با اشاره به وضعيت توسعه پايگاه‌هاي چند منظوره مديريت بحران در شهر قم، اظهار كرد: اين پايگاه‌ها در حال حاضر در شهر قم با توجه به اينكه در شرايط بحران قرار نداريم با كاربري‌هاي ديگر مورد استفاده عمومي قرار مي‌گيرد.

    وي با بيان اينكه پايگاه‌هاي چند منظوره مديريت بحران در مواقع عادي دو بخش دارد كه سوله و اداري و آموزشي است، افزود: در حال حاضر از سوله براي كاربري ورزشي و از بخش اداري هم براي آموزش و جذب گروه‌هاي مردمي و انبار تجهيزات منطقه استفاده مي‌شود.

    رحيمي با اشاره به كاربري اين سوله‌ها در مواقع بحران، خاطرنشان كرد: اين پايگاه‌ها در مواقع بحران و اضطرار هم براي اسكان اضطراري و هم به عنوان محل پناه شهروندان مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

    وي برنامه شهرداري براي راه‌اندازي پايگاه چند منظوره مديريت بحران در منطقه يك را مورد توجه قرار داد و افزود: اين پايگاه در منطقه يك با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان احداث خواهد شد.

    مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم اضافه كرد: همچنين پايگاه چند منظوره مديريت بحران منطقه هشت به طور ناقص رها شده بود كه در برنامه مركز قرار گرفته و با اعتبار ۸۰۰ ميليون تومان تكميل خواهد شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchzqnk.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما