سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 4887
لیگ برتر فوتبال امید؛

صبای قم میزبان گسترش فولاد تبریز است

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری از هفته پنجم دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور برابر تیم گسترش فولاد تبریز به میدان می‌رود.
صبای قم میزبان گسترش فولاد تبریز است
به گزارش قم نیوز، هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های امروز سه شنبه دوم اسفند ماه به صورت همزمان با برگزاری شش مسابقه به انجام می‌رسد که علاوه بر دیدارهای حساسی که در پنج شهر کشورمان به انجام خواهد رسید، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته را تیم‌های گسترش فولاد تبریز و صبای قم برگزار می‌کنند که این دیدار به لحاظ جایگاه دو تیم در جدول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز از هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر امید یکی از مهم‌ترین دیدارهای خانگی شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم محسوب می‌شود که از ساعت ۱۴ امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.

این بازی در حالی امروز در قم برگزار می‌شود که آذر ماه امسال دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و گسترش فولاد تبریز در زمین اختصاصی تیم گسترش فولاد تبریز برگزار شد و با پیروزی دو بر یک به سود تیم تبریزی همراه بود.

در این دیدار که در سرمای شهر تبریز برگزار شد، تیم فوتبال امید گسترش فولاد تبریز در حالی که تا آخرین لحظات برابر صبای قم متوقف شده بود، گل برتری خود را در دقایق پایانی وارد دروازه امیدهای صبای قم کرد تا تبریزی‌ها سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

نگاهی به نتایج تیم فوتبال امید صبای قم در دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بیانگر عملکرد موفقیت آمیز این تیم در دیدارهای اخیر است، چرا که صبای قم از چهار بازی قبل خود شکستی در کارنامه ندارد و شش امتیاز کسب کرده است.

امیدهای صبای قم در هفته نخست مقابل ابومسلم مشهد در ورزشگاه تختی قم به تساوی دو بر دو رسیده بودند، اما در هفته دوم در ورزشگاه تختی اصفهان مقابل تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان به تساوی بدون گل قناعت کردند تا بعد از پیروزی دلچسب یک بر صفر مقابل تیم فوتبال امید نساجی مازندران با روحیه‌ای مضاعف به دیدار با شهرداری تبریز رفته و میزبان خود را متوقف کنند.

دیدار برگشت صبای قم با شهرداری تبریز در حالی با تساوی به پایان رسید که دیدار رفت دو تیم روز هفدهم آبان ماه در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم به انجام رسیده بود و طی آن شهرداری تبریز با نتیجه سه بر یک صبای قم را با شکست مواجه کرد.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، برق شیراز، نفت اهواز و شهرداری تبریز تیم‌های بالانشین جدول و مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.va5ct1avybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما