کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير تدوين و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني خبر داد

ارائه 60 اثر قرآني در نمايشگاه بين‌المللي قرآن

خبرگزاری فارس , 8 خرداد 1396 ساعت 11:30

قم نیوز: مدير تدوين و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني از ارائه 60 اثر قرآني در نمايشگاه بين‌المللي قرآن خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمد روحانی امروز در قم، با اشاره به حضور انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: انتشارات مؤسسه هر ساله در نمایشگاه قرآن حضور جدی دارد و آثار قرآنی که حاصل تلاش پژوهشگران و اعضای هیأت علمی است در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انتشارات مؤسسه امسال نیز به عرضه آثار خود در نمایشگاه می‌پردازد و آثار جدید قرآنی خود را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه 60 اثر از آثار انتشارات مؤسسه در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود که نزدیک 6 اثر آن جدید است گفت: جلد چهارم رهیافت‌ها و رهاوردها در زمینه مباحث علوم قرآنی اثری از آیت‌الله مصباح یزدی در این نمایشگاه عرضه و رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ همچنین کتاب‌هایی مانند نقش حدیث در تفسیر قرآن، نقش علوم ادبی در تفسیر قرآن، بازنگری کتاب راه و راهنماشناسی علامه مصباح یزدی، گفتمان نقش حدیث در تفسیر، آموزه‌های حدیثی و شیوه‌های رهیافت آنها و درآمدی بر نقش دانش اصول فقه در نمایشگاه عرضه می‌شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 48874

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48874/ارائه-60-اثر-قرآني-نمايشگاه-بين-المللي-قرآن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir