دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 48874
منبع : خبرگزاری فارس
مدير تدوين و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني خبر داد

ارائه 60 اثر قرآني در نمايشگاه بين‌المللي قرآن

قم نيوز : قم نیوز: مدير تدوين و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني از ارائه 60 اثر قرآني در نمايشگاه بين‌المللي قرآن خبر داد.
ارائه 60 اثر قرآني در نمايشگاه بين‌المللي قرآن
به گزارش قم نیوز، محمد روحانی امروز در قم، با اشاره به حضور انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: انتشارات مؤسسه هر ساله در نمایشگاه قرآن حضور جدی دارد و آثار قرآنی که حاصل تلاش پژوهشگران و اعضای هیأت علمی است در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انتشارات مؤسسه امسال نیز به عرضه آثار خود در نمایشگاه می‌پردازد و آثار جدید قرآنی خود را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه 60 اثر از آثار انتشارات مؤسسه در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود که نزدیک 6 اثر آن جدید است گفت: جلد چهارم رهیافت‌ها و رهاوردها در زمینه مباحث علوم قرآنی اثری از آیت‌الله مصباح یزدی در این نمایشگاه عرضه و رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ همچنین کتاب‌هایی مانند نقش حدیث در تفسیر قرآن، نقش علوم ادبی در تفسیر قرآن، بازنگری کتاب راه و راهنماشناسی علامه مصباح یزدی، گفتمان نقش حدیث در تفسیر، آموزه‌های حدیثی و شیوه‌های رهیافت آنها و درآمدی بر نقش دانش اصول فقه در نمایشگاه عرضه می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcayany.49na015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما