دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 48897
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد

نوسان ملایم دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : قم نيوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: نوسان ملایم دما را طی روزهای آتی در استان شاهد هستیم.
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: نوسان ملایم دما را طی روزهای آتی در استان شاهد هستیم.
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: نوسان ملایم دما را طی روزهای آتی در استان شاهد هستیم.
به گزارش قم نيوز، محمدرضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قم صاف در برخی از ساعات با وزش باد شدید و گرد و خاک است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است، همچنین کمترین و بیشترین دما در استان 17 درجه و 38 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف و گاهی با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا کمترین و بیشترین دما در استان 18 درجه و 37 درجه خواهد بود، اما در روز چهارشنبه حداقل و حداکثر دمای استان قم به 18 درجه و 39 درجه می‌رسد.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه آب و هوای استان قم صاف گاهی با وزش باد است، در این روز جهت وزش باد در استان غربی و با سرعتی حداکثر بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه استان منطقه جمکران با 43 درجه بوده و منطقه دستجرد با 17 درجه هم سردترین نقطه استان قم بوده است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای شهر قم در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در این شهر 19 درجه و 39 درجه بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی دمای استان قم در ابتدا کاهش، سپس افزایش و دوباره کاهش پیدا می‌کند، طی این روزها نوسان ملایم دما را در استان شاهد هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfecdj.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما