پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 49020
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم خبر داد

اعزام کشتی‌گیران قم به رقابت‌های بین‌المللی گرجستان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم گفت: دو تن از بهترین‌های حال حاضر کشتی قم از سوی کادر فنی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی انتخاب شده‌اند.
اعزام کشتی‌گیران قم به رقابت‌های بین‌المللی گرجستان
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری اظهار کرد: تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان ایران از آغاز سال 1396 تا کنون دو میدان مهم برون‌مرزی را پشت‌سر گذاشته و پیش از اینکه به رقابت‌های 2017 قهرمانی جهان اعزام شود، در چند تورنمنت بین‌المللی این رشته به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان در اردیبهشت ماه ابتدا راهی رقابت‌های کشتی فرنگی 2017 قهرمانی بزرگسالان آسیا در کشور هند شدند و سپس در اوزان مختلف مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برابر حریفان خود صف‌آرایی کردند.

رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم اضافه کرد: در تمامی اردوهای پیش از اعزام به این دو میدان مهم برون‌مرزی شاهد حضور کشتی‌گیران توانمند قم در اردوی تیم ملی بودیم اما متاسفانه نام نمایندگان قم در لیست نفراتی اعزامی به این مسابقات قرار نگرفت، ولی کشتی‌گیران قم همچنان مصمم به حضور در مسابقات جهانی در اردوی تیم ملی شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که رقابت‌های جهانی 2017 کشتی فرنگی در تابستان سال جاری برگزار می‌شود، کادر فنی تیم ملی به منظور افزایش میزان آمادگی ملی‌پوشان چند میدان بین‌المللی را در نظر گرفته، ضمن اینکه در تیر ماه شاهد برگزاری مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان نیز خواهیم بود.

وزیری با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی جایزه بزرگ در کشور گرجستان، بیان کرد: اردوی تیم ملی برای این منظور آغاز شده و ملی‌پوشان کشورمان که دو تن از آنها نمایندگان قم هستند، تا 21 خردادماه در خانه کشتی شماره یک تهران به تمرین می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشانی که برای این اعزام در نظر گرفته‌اند در اوزان 59، 66، 75، 80، 98 و 130 کیلوگرم هستند و در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی و در وزن 98 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری دو ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم نیز بین آنها حضور دارند.

وی افزود: سرمربیگری تیم ملی بر عهده علی اشکانی است و مربیان این تیم محمدعلی چمیانی از فارس، مرتضی پاپی‌نیا از لرستان و داود گیل‌نیرنگ از مازندران هستند و این تیم به سرپرستی محمد دلیریان روزهای 20 و 21 خرداد در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام بالاوادزه و کارتوزیا در شهر تفلیس گرجستان به مصاف رقبا می‌روند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdce778e.jh8owi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما