پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 49027
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده سبک شوتوکان کاراته در استان قم خبر داد

اعزام کاراته‌کاهای قم به مسابقات جهانی شوتوکان

قم نيوز : قم نیوز: نماینده سبک شوتوکان جهانی WSKF کاراته در استان قم گفت: کاراته‌کاهای قم در تلاش برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات کاپ جهانی این سبک به میدان می‌روند.
اعزام کاراته‌کاهای قم به مسابقات جهانی شوتوکان
به گزارش قم نیوز، علیرضا نظری، اظهار کرد: مسابقات کاراته بین‌المللی کاپ جهانی سبک شوتوکان با حضور کاراته‌کاهای مطرح اکثر کشورهای قدرتمند این رشته از نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود و نمایندگان قم نیز از آمادگی کامل برای درخشش در این پیکارها برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی شهر باتومی گرجستان برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای قم در حالی اعزام شدند که باید از روز جمعه دوازدهم خرداد ماه تا دوشنبه پانزدهم خرداد برای به دست آوردن مقام‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به روی تاتامی بروند.

نماینده سبک شوتوکان جهانی WSKF کاراته در استان قم افزود: سه تن از بهترین‌ کاراته‌کاهای این سبک نماینده قم هستند که بعد از پشت‌سر گذاشتن تمرینات و اردوهای مختلف آماده‌سازی، همراه با تیم منتخب شوتوکان جهانی کشورمان به منظور شرکت در مسابقات کاپ جهانی این سبک عازم کشور گرجستان شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات کاراته‌کاهای باشگاه کاراته آوای‌رزم قم که از طریق ویدئو پروژکتور تمرینات خود را زیر نظر مجید عبدالحسینی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته چین سپری کرده‌‌اند، یقینا از شانس‌های اصلی کسب مدال برای تیم اعزامی کشورمان هستند.

نظری که یکی از نمایندگان قم در این رقابت‌ها به شمار می‌رود، اضافه کرد: علیرضا حقیقت و امید حلوایی نیز دیگر نمایندگان کاراته قم هستند که به سرمربیگری احمد صافی سرمربی اسبق تیم ملی ‌جنوبی و رئیس سبک شوتوکان جهانی WSKF ایران در این دوره از مسابقات حضور می‌یابند.

وی با اشاره به این سبک و جایگاه آن در بین سبک‌های مختلف کاراته در سطح دنیا، تصریح کرد: سبک شوتوکان WSKF یکی از پر جمعیت‌ترین و مهم‌ترین سبک‌های کاراته در جهان به شمار می‌رود که ریاست آن را استاد هیتوشی کاسویا بر عهده دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbzgba.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما