جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 49079
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

تلاش برای افزایش زمان اقامت مسافران در قم

قم نيوز : قم نيوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: هر چقدر که بتوانیم زمان اقامت مسافران را در این شهر افزایش بدهیم، درآمد مردم قم را افزایش داده ایم.
تلاش برای افزایش زمان اقامت مسافران در قم
تلاش برای افزایش زمان اقامت مسافران در قم
به گزارش قم نيوز، زین العابدین قرا‌چورلو امروز با اشاره به ویژگی‌های شهر قم اظهار کرد: در این شهر به همه دنیا خدمات می‌دهیم، باید به سمتی برویم که دولت بیشتر به مدیریت شهری قم کمک کند.

وی ادامه داد: ما در شهر قم به تمام کشور و تمام دنیا خدمت رسانی می‌کنیم، درخواست داریم که تصمیم گیران و برنامه ریزان بودجه این مساله را مدنظر خودشان قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: ما در این شورا برنامه‌هایی را در خصوص بحث گردشگری در شهر قم داریم، هر چقدر که بتوانیم زمان اقامت مسافران را در این شهر افزایش دهیم، درآمد مردم قم را افزایش داده ایم.

قرا‌چورلو با اشاره به تسهیلات ارائه شده به سرمایه گذاران در شهر قم اظهار کرد: این تسهیلات شامل معافیت از برخی عوارض و تقسیط برخی عوارض دیگر برای سرمایه گذاران در این شهر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شورای شهر می‌توانیم در خصوص گردشگری مذهبی در شهر قم برنامه ریزی و این مساله را مدیریت کنیم، توجه به این بخش موجب می‌شود که درآمد مردم این شهر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3ua5.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما