يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 49122
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

اعزام یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی برای تامین ایمنی زائرین در مرقد امام(ره)

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به همراه تعدادی از نیروهای سازمان همراه با ناوگان اعزامی برای انتقال زائرین به سمت تهران برای تامین ایمنی اعزام می‌شود.
اعزام یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی برای تامین ایمنی زائرین در مرقد امام(ره)
اعزام یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی برای تامین ایمنی زائرین در مرقد امام(ره)
به گزارش قم نيوز، عباس جعفری با اشاره به حضور خیل عظیم زائرین و مسافرین در ایام 14 و 15 خرداد در شهر قم اظهار کرد: همچون دیگر ایام خاص سال پیش‌بینی‌های لازم برای تامین ایمنی و رفاه زائرین و مسافرین در شهر مقدس قم صورت گرفته است.

وی به استقرار خودروها و ناوگان آتش‌نشانی در محدوده هسته مرکزی شهر، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و افزود: همچنین تعدادی از ناوگان و نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در مبادی ورودی شهر مستقر خواهند شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر تردد بالای اتوبوس‌ها از شهرهای اطراف استان تهران برای حضور در مراسم سالروز ارتحال بنیا‌ن‌گذار انقلاب اسلامی تصریح کرد: استقرار ناوگان و نیروهای سازمان در مبادی ورودی و خصوصا اتوبان قم تهران برای تامین ایمنی و نظارت بر رعایت موارد و هشدارهای لازم است.

وی با اشاره به اعزام تعدادی اتوبوس و مینی بوس از شهر قم به سمت مرقد امام خمینی(ره) تصریح کرد: خودرو آتش‌نشانی و تعدادی از نیروهای عملیاتی سازمان همراه با این ناوگان برای تامین ایمنی زائرین به سمت تهران حرکت می‌کنند.

جعفری با تاکید بر اینکه کلیه نیروهای سازمان آتش‌نشانی در این ایام به صورت آماده باش هستند تصریح کرد: امیدواریم همشهریان و زائرین در این ایام با رعایت نکات ایمنی با مشکل و حادثه‌ای روبه رو نشوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiznk.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما