يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 49168
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور مدرس درجه يك فدراسيون صورت گرفت

آموزش مديران استخرها و اماكن آبي در قم / خدمات 24 استخر قم به علاقمندان شنا

قم نيوز : قم نيوز: دوره آمادگي و توجيهي مديران استخرها و اماكن آبي فعال قم در آستانه فصل تابستان و گرماي هوا با حضور مدرس درجه يك فدراسيون نجات غريق و غواصي در قم برگزار شد.
آموزش مديران استخرها و اماكن آبي در قم / خدمات 24 استخر قم به علاقمندان شنا
آموزش مديران استخرها و اماكن آبي در قم / خدمات 24 استخر قم به علاقمندان شنا
به گزارش قم نيوز، دوره آمادگی مدیران استخرها و اماکن آبی استان قم به میزبانی دفتر هیأت‌‌ نجات غریق و غواصی برای دومین مرحله برگزارش د و مسوولیت تدریس آن را علی عبدالحی مدرس درجه یک فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورمان و یکی از ناجیان و فعالان شاخص شنا و هیأت‌‌ نجات غریق قم بر عهده داشت.

برگزاری این دوره با استناد به ماده ۴۷ آئین‌نامه اجرایی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی برگزار شد و در آن تمام مدیران استخرها و اماکن آبی قم موظف به حضور در دوره بودند تا با قوانین و مقررات استخرها و اماکن آبی آشنا شده و از این هیأت‌‌ نجات غریق و غواصی استان قم گواهینامه دریافت کنند.

این دوره هر ساله در فصل بهار به دلیل گرمای هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان، با توجه به افزایش گرایش مردم قم به استخرها و امکان آبی برگزار می‌شود، ضمن اینکه هیأت‌‌ نجات غریق و غواصی استان قم مرحله نخست این دوره را در روزهای پایانی اردیبهشت ماه برگزار کرده بود.

گرایش مردم قم به استخرها و اماکن آبی در روزهای اخیر در حالی افزایش پیدا کرده است که در حال حاضر تعداد 24 استخر فعال در استان قم وجود دارد، ضمن اینکه به غیر از استخرها یکی از فضاهای تفریحی ورزشی آبی در قم، مجموعه آب و تاب در بوستان تفریحی ورزشی الغدیر قم نیز به علاقمندان به ورزش‌‌های آبی خدمات‌رسانی می‌کند.

به همین منظور 42 نفر از مدیران استخرها و اماکن آبی قم در دو دوره آموزشی شرکت کردند تا این اماکن و ناجیان غریق فعال در آن که جداگانه دوره‌های آموزشی و توجیهی را زیر نظر هیأت‌‌ نجات غریق و غواصی استان قم سپری کرده‌اند، بهترین خدمات را به عموم مردم و علاقمندان به شنا و ورزش‌های آبی ارائه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6znk.23nw-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما