چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 49249
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم:

فرنگي‌كار نوجوان قم به اردوي تيم ملي دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم از دعوت يكي از استعدادهاي كشتي قم به اردوي آماده‌سازي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان ايران خبر داد.
فرنگي‌كار نوجوان قم به اردوي تيم ملي دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی، اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد رده‌های سنی پایه قهرمانی آسیا در راه است، فدراسیون کشتی روی اردوها، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان تمرکز ویژه‌تری کرده است.

وی ادامه داد: هم ملی‌پوشان آزادکار و هم کشتی‌گیران فرنگی‌کار این‌روزها زیر نظر کادر فنی خود با جدیت و پشتکار مشغول انجام تمرینات سخت و فشرده آمادگی هستند تا در جدال با حریفانی که از کشورهای مختلف قاره کهن به پیکارهای آسیایی می‌آیند، از اعتبار کشتی ایران دفاع کنند.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم تصریح کرد: به لطف خدا و با همت و تلاش مجموعه هیأت‌‌ کشتی به ویژه مربیان دلسوز این رشته، امسال نیز همانند سال‌های قبل شاهد حضور کشتی‌گیران قم در اردوی تیم‌های ملی اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا هستیم.

وی با اشاره به تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، اضافه کرد: این اردو از 21 تا 31 خرداد ماه به میزبانی خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود، در حالی که کشتی‌گیر وزن 46 کیلوگرم نماینده قم در اردوی تیم ملی فرنگی نوجوانان است.

رضایی با اشاره به تشکیل اردوی تیم ملی در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم، خاطرنشان کرد: در بین نفرات دعوت شده به این اردو برای حضور در رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا، امیر عبدی در وزن 46 کیلوگرم نماینده قم است.

وی از مشخص شدن رقبای ملی‌پوش کشتی قم در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران نیز خبر داد و افزود: در وزن 46 کیلوگرم این اردو محمدحسین ابوالحسنی از مازندران به همراه ایمان محمدی از هیأت‌‌ کشتی خوزستان رقبای امیر عبدی ملی‌پوش کشتی فرنگی قم محسوب می‌شوند.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم با بیان اینکه علیرضا لرستانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان است، اظهار کرد: مربیان این تیم نیز مهدی محمدی، میرحسین قیطاسی و روح‌الله دل‌انگیز هستند و این تیم به سرپرست سیدموسی طباطبایی روزهای 28 تیر تا اول مرداد در رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا به میزبانی شهر بانکوک تایلند برابر حریفان خود به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchwink.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما