چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 49254
منبع : خبرگزاری فارس

تفسیر اهل بیت (ع) در نمایشگاه قرآن و عترت رونمایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: تفسیر اهل بیت (ع) که به قلم علامه نجاح طائی به رشته تحریر در آمده به همت انتشارات دارالهدی لاحیاء التراث منتشر شده و به زودی در نمایشگاه قرآن و عترت قم رونمایی می‌شود.
تفسیر اهل بیت (ع) در نمایشگاه قرآن و عترت رونمایی می‌شود
به گزارش قم نیوز، تفسیر اهل بیت (ع) آخرین اثر ماندگار بزرگ‌ترین نویسنده شیعی ضد تکفیر علامه نجاح طائی است که در 30 هزار نسخه به همت انتشارات دار الهدی لاحیاء التراث منتشر شده است.
تفسیر اهل بیت (ع) که در 25 جلد تدوین شده به زودی به همت انتشارات انوار الهدی در نمایشگاه قرآن و عترت قم رونمایی و عرضه می‌شود.
این تفسیر قرآن، حاصل سال‌های متمادی تلاش، تحقیق و بررسی علامه نجاح طائی است که با رویکرد علمی و براساس روایات صحیح و قابل اعتماد اهل بیت (ع) به تفسیر و تبیین آیات قرآن می‌پردازد.
این تفسیر روایی دستاورد پژوهش‌های علمی و مهمی است که پرده از حقایق تاریخی شیعیان بر می دارد و در این راستا به کشف اموری می‌پردازد که پیش از این در هیچ یک از تفاسیر قرآن به آن اشاره نشده است.
تفسیر اهل بیت (ع) مانند سایر آثار علامه نجاح طائی از مسائلی که سال‌هاست دشمنان به اسم اسلام حقیقی در کتب تاریخی رواج دادند پرده بر می‌دارد، شاید علل پنهان بودن اینگونه مسائل را بتوان در مخالفت سلاطین جور با مکتب اهل بیت (ع) و بهره بردن از منابع اصیل تاریخی به نفع سلطنت یاد کرد.
تفسیر اهل بیت (ع) علامه نجاح طائی به زودی به همت انتشارات انوار الهدی واقع در مجتمع ناشران طبقه همکف واحد دوم عرضه می‌شود. در حال حاضر 110 عنوان از کتب این نویسنده شیعی ضد تکفیر در نمایشگاه قرآن و عترت قم در حال عرضه است.
عرضه آثار علامه نجاح طائی در نمایشگاه قرآن و عترت قم را انتشارات انوار الهدی و فروشگاه اینترنتی کتاب قاصدک به نشانی www.qps.ir بر عهده دارد و علاقه‌مندان به تهیه این آثار ارزشمند با مراجعه به نمایشگاه قرآن و عترت می‌توانند نسبت به تهیه کتب مورد نظر خود اقدام کنند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdox0o.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما