چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 49281
منبع : خبرگزاری مهر

کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) ۹۰ هزار نسخه کتاب دارد

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکتابخانه حرم حضرت معصومه(س) گفت: این کتابخانه با ۱۱ هزار و ۷۰۰ مترمربع زیر بنا ۹۰ هزار نسخه کتاب دارد و یکی از کامل‌ترین کتابخانه‌های استان است.
کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) ۹۰ هزار نسخه کتاب دارد
کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) ۹۰ هزار نسخه کتاب دارد
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام اسماعیل محمدی، با اشاره به اینکه کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا دارد، گفت: این کتابخانه در چهار طبقه و ۶ تالار بنا شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: خدمات دهی کتابخانه در دو بخش خواهران و برادران است که به صورت روزانه ۱۲ ساعت در این دو بخش فعالیت می‌کند و در ماه مبارک رمضان هم شیفت شب این کتابخانه ویژه برادران راه‌اندازی شده است.

مدیرکتابخانه حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه این کتابخانه در بخش برادران ۵۰۰ صندلی و در بخش خواهران ۳۰۰ صندلی دارد، گفت: کتابخانه حرم مطهر ۹۰ هزار نسخه کتاب دارد که با جمع بندی بخش کتاب‌های دیجیتال و مطبوعات به رقم ۲۴۰ هزار نسخه می‌رسد.

وی بخش گنجینه‌های قرآنی، هدایای تولیت، کتب نفیس، گنجینه مخطوطات و بخش کتب ویژه را از دیگر بخش‌های این کتابخانه در کنار بخش عمومی عنوان و بیان داشت: پیش بینی می‌شود که در صورت تأمین اعتبار نسخ کتاب‌های کتابخانه تا ۹۰۰ هزار عنوان قابل گسترش باشد و همچنین صندلی‌ها نیز تا ۱۵۰۰ صندلی می‌تواند گسترش یابد.

حجت الاسلام محمدی ابراز داشت: در بخش نسخه‌های مطبوعاتی این کتابخانه یکی از کامل‌ترین کتابخانه‌های استان است و در زمینه نسخ کمیاب و نایاب هم این کتابخانه جزو کتابخانه‌های قابل توجه است.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfx0o.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما