پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 49313
منبع : خبرگزاری فارس
فوتسال جام رمضان باشگاه‌ها در قم

سومین شکست متوالی ماهان‌تندیس قم / دنیای ورزش صدرنشین شد

قم نيوز : قم نیوز: پنجمین شب از مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتسال جام رمضان باشگاه‌های استان قم با تداوم شکست‌های ماهان‌تندیس و صدرنشینی تیم دنیای ورزش به انجام رسید.
سومین شکست متوالی ماهان‌تندیس قم / دنیای ورزش صدرنشین شد
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که رقابت‌های شب نخست از مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام رمضان باشگاه‌های استان قم در گروه‌های اول و دوم با عبور 27 توپ از خط دروازه‌ها همراه بود و در شب سوم که دومین بازی تیم‌های حاضر در این دو گروه به انجام رسید 19 گل زده شد، در شب پنجم و سومین شب از بازی‌های این گروه 21 گل در چهار بازی به ثمر رسید.

این در شرایطی است که تعداد 20 تیم در مسابقات فصل 1396 جام رمضان فوتسال باشگاه‌های استان قم به رقابت می‌پردازند و بازی‌های مقدماتی را در جامی که به یاد شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شده، در چهار گروه پنج تیمی به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند تا دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد برود.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم، در پنجمین شب از دیدارهای مقدماتی جام رمضان فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم چهار بازی از گروه‌های اول و دوم به انجام رسید و تیم‌های صدراسیستم و دنیای ورزش در گروه نخست و تیم‌های تصفیه آب معصومی و امیران اسپرت در گروه دوم حریفان خود را بردند.

در گروه نخست مقدماتی تیم دنیای ورزش که بعد از تساوی سه بر سه با صدراسیستم و برتری پرگل پنج بر یک مقابل ماهان‌تندیس، در سومین مسابقه خود با نتیجه نزدیک سه بر دو تیم راه‌سازان را شکست داد تا با کسب هفت امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد.

در دیگر مسابقه این گروه تیم امید ماهان‌تندیس قم بعد از باخت سه بر دو مقابل دل‌سوختگان اهل بیت و شکست پنج بر یک مقابل دنیای ورزش، در جدالی نزدیک و نفس‌گیر برابر تیم صدراسیستم با حساب سه بر دو شکست خورد تا با سه باخت عملا بخت صعود را از دست بدهد، ضمن اینکه صدرا با این برد از دو بازی چهار امتیازی شد.

از گروه دوم مقدماتی نیز دو بازی به انجام رسید و در شب استراحت تیم صدرنشین شهدای نیروگاه، امیران اسپرت که در شب نخست با هفت گل به آیندگان آرش باخته بود و در بازی بعد با نتیجه سه بر یک بر تصفیه آب معصومی غلبه کرد بود با نتیجه دو بر یک تیم فوتسال ماهان را برد تا با این برد 6 امتیازی شود.

تیم تصفیه آب معصومیه نیز بعد از دو باخت متوالی برابر حریفان خود با حساب پنج بر سه تیم ستارگان آرش را برد تا شگفتی‌ساز این شب از مسابقات دومین دوره فوتسال جام رمضان باشگا‌ه‌های استان قم، یادواره شهدای مدافع حرم در سالن شهید حیدریان قم باشد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjttex.uqehvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما