کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

برگزاري دوره مربيگري آمادگي جسماني در قم

خبرگزاری فارس , 18 خرداد 1396 ساعت 20:31

قم نيوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از برگزاري دوره آموزشي مربيگري رشته ورزشي آمادگي جسماني و ويژه برنامه قرآني با حضور جامعه ورزش قم به مناسبت ماه مبارك رمضان خبر داد.


به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی امروز، اظهار کرد: دوره آموزش مربیگری رشته آمادگی جسمانی به صورت تئوری و در سطح درجه دو برنامه‌ریزی شده و از امروز به مدت پنج روز در سالن آموزش مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این دوره آموزشی، اضافه کرد: در نخستین روز این دوره مربیگری استاد حسنی به ارائه نکات آموزشی در زمینه فیزیولوژی ورزشی خواهد پرداخت و شرکت کنندگان در سه کلاس آموزشی از صبح تا عصر دوره فیزیولوژی را سپری می‌کنند و در نوبت آخر این روز آموزش تغذیه برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم افزود: در روز دوم این دوره آموزشی تدریس روانشاسی ورزشی در سه کلاس از ساعت 10:30 دقیقه تا 13 با حضور استاد واقفی انجام خواهد پذیرفت و در نوبت عصر همین روز آموزش سنجش و اندازه‌گیری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از روز سوم آموزش‌ها در نوبت عصر انجام می‌شود و در این روز از دوره مربیگری برای تدریس و آموزش برنامه‌ریزی و طراحی تمرین با حضور استاد سال‌خورده برنامه‌ریزی شده، ضمن اینکه در روز چهارم استاد فلاح آموزش نقش مربی را تدریس می‌کند و در روز پنجم استاد آقایی به تدریس ایمنی در ورزش خواهد پرداخت و در روز ششم درس رشد و تکامل و همچنین درس تجزیه و تحلیل با تدریس استاد فرحان آموزش داده می‌شود.

یزدی در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هیأت‌ ورزش‌های همگانی قم در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: هیأت‌ ورزش‌های همگانی در سال‌روز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسمی قرآنی را با همکاری مؤسسه قرآنی نورالیقین ویژه خواهران برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان قم و مسوولان هیأت‌‌های ورزشی نیز حضور دارند و از ساعت 20 روز شنبه مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان در حسینیه شهداء بلوار 15 خرداد قم میزبان جامعه ورزش خواهیم بود.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 49327

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49327/برگزاري-دوره-مربيگري-آمادگي-جسماني-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir