پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 49327
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

برگزاري دوره مربيگري آمادگي جسماني در قم

قم نيوز : قم نيوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از برگزاري دوره آموزشي مربيگري رشته ورزشي آمادگي جسماني و ويژه برنامه قرآني با حضور جامعه ورزش قم به مناسبت ماه مبارك رمضان خبر داد.
برگزاري دوره مربيگري آمادگي جسماني در قم
برگزاري دوره مربيگري آمادگي جسماني در قم
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی امروز، اظهار کرد: دوره آموزش مربیگری رشته آمادگی جسمانی به صورت تئوری و در سطح درجه دو برنامه‌ریزی شده و از امروز به مدت پنج روز در سالن آموزش مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این دوره آموزشی، اضافه کرد: در نخستین روز این دوره مربیگری استاد حسنی به ارائه نکات آموزشی در زمینه فیزیولوژی ورزشی خواهد پرداخت و شرکت کنندگان در سه کلاس آموزشی از صبح تا عصر دوره فیزیولوژی را سپری می‌کنند و در نوبت آخر این روز آموزش تغذیه برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم افزود: در روز دوم این دوره آموزشی تدریس روانشاسی ورزشی در سه کلاس از ساعت 10:30 دقیقه تا 13 با حضور استاد واقفی انجام خواهد پذیرفت و در نوبت عصر همین روز آموزش سنجش و اندازه‌گیری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از روز سوم آموزش‌ها در نوبت عصر انجام می‌شود و در این روز از دوره مربیگری برای تدریس و آموزش برنامه‌ریزی و طراحی تمرین با حضور استاد سال‌خورده برنامه‌ریزی شده، ضمن اینکه در روز چهارم استاد فلاح آموزش نقش مربی را تدریس می‌کند و در روز پنجم استاد آقایی به تدریس ایمنی در ورزش خواهد پرداخت و در روز ششم درس رشد و تکامل و همچنین درس تجزیه و تحلیل با تدریس استاد فرحان آموزش داده می‌شود.

یزدی در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هیأت‌ ورزش‌های همگانی قم در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: هیأت‌ ورزش‌های همگانی در سال‌روز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسمی قرآنی را با همکاری مؤسسه قرآنی نورالیقین ویژه خواهران برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان قم و مسوولان هیأت‌‌های ورزشی نیز حضور دارند و از ساعت 20 روز شنبه مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان در حسینیه شهداء بلوار 15 خرداد قم میزبان جامعه ورزش خواهیم بود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcefx8e.jh8owi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما