جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 52134
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

برگزاري جشنواره ماهيگيري ورزشي در شهر دستجرد قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم گفت: جشنواره ماهيگيري ورزشي در بيستمين روز مرداد ماه در قم برگزار مي‌شود.
برگزاري جشنواره ماهيگيري ورزشي در شهر دستجرد قم
برگزاري جشنواره ماهيگيري ورزشي در شهر دستجرد قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی امروز اظهار کرد: در فدراسیون ورزش‌های همگانی 24 کمیته فعال است که هر کدام با ماموریت‌های مشخص و برنامه‌های مدون، برای جذب حداکثری عموم مردم به فضاهای ورزشی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: آمادگی جسمانی و ایروبیک، بازی‌های فکری، داوطلبین ورزشی، ورزش آتش‌نشانان و امدادگران،  ورزش روزانه، پیاده‌روی، بازی‌ها و ورزش‌های کودکان، ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی، داژبال، طناب‌زنی و ورزش بزرگسالان در فدراسیون فعال هستند.

رئیس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم افزود: دیگر کمیته‌های فعال همگانی در کشور شامل ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، ورزش‌های آبی، گردشگری ورزشی، فریزبی ، ورزش نهادها و سازمان‌ها، پرواز کایت، پیلاتس، پینت‌بال، چوگو، یوگا، تندرستی و حرکات اصلاحی و کمیته پرثوآ هستند.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما این بوده که اکثر این کمیته‌ها در هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم نیز فعال باشند و به لطف خدا در این کار تا حد زیادی موفق بوده‌ایم و در روز جمعه بیستم مرداد ماه یکی از این کمیته‌ها یعنی کمیته ماهیگیری ورزشی برای رقم زدن یک روز شاد ورزشی برای عموم مردم برنامه‌ریزی کرده است.

حسن‌یزدی با اشاره به برگزاری جشنواره ماهیگیری ورزشی در شهر دستجرد بخش خلجستان، ابراز کرد: از عموم علاقمندان به طبیعت و ورزش به ویژه خانواده‌ها دعوت شده تا در این مناسبت‌های شاد و فرخنده به ماهیگیری پرداخته و از جذابیت‌های آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مطمئنا با حضور خانواده‌های علاقمند به ورزش یک روز شاد خواهیم داشت، تصریح کرد: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ سلامت با ورزش و اشاعه تفریحات سالم از ساعت هشت روز جمعه 20 مرداد به میزبانی دهکده سلامت شهر دستجرد بخش خلجستان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم اضافه کرد: معمولا مرسوم است که در پایان جشنواره ماهیگیری ورزشی به افرادی که موفق به گرفتن بزرگترین ماهی صید شده و صید بیشترین ماهی شوند، به عنوان نفرات برتر هدایایی اهداء می‌شود و البته از کودکان شرکت کننده در این مسابقه که ماهی صید کنند نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceez8n.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما