جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 51155
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس كميته فريزبي استان قم خبر داد

آماده‌سازي تيم فريزبي قم براي مسابقات كشوري

قم نيوز : قم نیوز: رئيس كميته فريزبي هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از تلاش براي رشد و توسعه اين رشته در قم و آماده‌سازي تيم‌هاي قمي براي حضور در مسابقات كشوري خبر داد.
آماده‌سازي تيم فريزبي قم براي مسابقات كشوري
آماده‌سازي تيم فريزبي قم براي مسابقات كشوري

به گزارش قم نیوز، علیرضا ذاکریان امروز اظهار کرد: کمیته فریزبی استان قم در راستای توسعه این رشته ورزشی جذاب و مفرّح، اقدام به برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی کرده تا علاقمندان به ورزش را بیش از پیش با این رشته و روش پرداختن به آن آشنا کند.

وی خاطرنشان کرد: جدیدترین دوره آموزشی برای گسترش این رشته ورزشی در قم، برای دو رده سنی نونهالان و نوجوانان روستای خاوه در بخش کهک قم برنامه‌ریزی شده و این عزیزان در کنار پدران خود زیر نظر علیرضا ذاکریان و وحید مولوی آموزش می‌بینند.

رئیس کمیته فریزبی هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم اضافه کرد: قابل توجه ورزشکاران و علاقمندان به رشته فریزبى باید بگویم که جلسات آموزش و تمرینات آلتیمیت فریزبی روزهای چهارشنبه از ساعت ٢٢ در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این تمرینات برای پسران و مردان بالای ۱۶ سال بلامانع است، ضمن اینکه آموزش به شکل کاملا رایگان انجام می‌شود و پس از آموزش، از بین ورزشکاران نخبه برای عضویت در تیم منتخب فریزبی قم به منظور اعزام به مسابقات کشورى دعوت به عمل خواهد آمد.

ذاکریان با بیان اینکه تمرینات و آموزش بانوان علاقمند به رشته فریزبی آلتیمیت برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور نیز بعد از ماه مبارک رمضان شروع شده است، ابراز کرد: قم در این رشته آینده بسیار خوبی دارد زیرا استان قم در حال حاضر دارای پنج کرسى مهم در انجمن فریزبى فدراسیون ورزش‌هاى همگانى است.

وی که مسوولیت دبیر کلی انجمن فریزبی ایران، عضویت کمیته فنى و ریاست کمیته مربیان این رشته در کشور را دارد، اضافه کرد: ابراهیم درتاج به عنوان رئیس کمیته آموزش، وحید مولوی عضو کمیته فنى و رئیس کمیته مسابقات و الهه سناوندى به عنوان رئیس کمیته جوانان نمایندگان قم در انجمن فریزبی ایران هستند.

رئیس کمیته فریزبی هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم با اشاره به آماده‌سازی تیم قم برای حضور در مسابقات کشوری، افزود: بعد از تمرینات متنوع، یک مسابقه دوستانه بین تیم آلتیمیت فریزبى خورشید قم و ایرانیان تهران با حضور دکتر زمانی رئیس انجمن فریزبى کشور برگزار شد و با برتری 11 بر 9 تیم خورشید قم پایان یافت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnq9n.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما