جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 49351
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل تیم آپکو پارس قم خبر داد

حضور پرقدرت آپکو پارس قم در لیگ فوتسال جوانان کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل تیم فوتسال آپکو پارس قم از حضور پرقدرت این تیم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.
حضور پرقدرت آپکو پارس قم در لیگ فوتسال جوانان کشور
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال جوانان آپکو پارس امسال در حالی به نمایندگی از قم قصد حضور در رقابت‌های فصل 1396 لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور را دارد که عنوان نایب‌قهرمانی بازی‌های سال 1395 لیگ جوانان ایران را در اختیار دارد.

سال قبل این تیم با هدایت یکی از مربیان جوان و مطرح فوتسال قم یعنی سیدوحید غیاثی ابتدا از مرحله مقدماتی لیگ جوانان کشور با قدرت عبور کرد و با حضور در مرحله نهایی گام نخست را با برتری یک بر صفر برابر تیم فوتسال جوانان مقاومت البرز برداشت و سپس شهرداری ساوه را برد.

آپکوپارس قم بعد از پذیرش یک باخت برابر تیم شهرداری رشت، تیم یاران جوان بندرعباس را مغلوب کرد تا در روز پایانی برابر تیم جوانان انصارالمهدی فسا به میدان برود که در نهایت با حاضر نشدن تیم فسا در زمین مسابقه، بعد از مقاومت البرز بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد.

در جدول رده‌بندی نهایی این بازی‌ها  تیم جوانان مقاومت البرز با 12 امتیاز و تفاضل گل مثبت 10 قهرمان شد، تیم آپکوپارس قم با 12 امتیاز و تفاضل گل مثبت هشت به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و شهرداری ساوه و شهرداری رشت با 9 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

مدیر عامل تیم آپکو پارس قم در آستانه فصل جدید لیگ برتر فوتسال جوانان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: آپکو پارس به عنوان حامی مالی استعدادهای فوتسال قم همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و تاکید ما حضور پرقدرت تیم فوتسال جوانان آپکو پارس در مسابقات فصل 1396 لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور است.

مهدی درخانی ادامه داد: تیم جوانان آپکو پارس قم امسال در مسابقات دسته برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور به نمایندگی از استان قم به میدان خواهد رفت تا همچون سال قبل که توانست با شایستگی رتبه نایب‌قهرمانی را در سطح ایران به دست بیاورد، امسال نیز موفق عمل کند.

مدیر عامل تیم فوتسال آپکو پارس قم اضافه کرد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور پرقدرت این تیم در مسابقات جوانان کشور انجام شده و می‌خواهیم با قدرت وارد این مسابقات شویم تا استعدادها و نخبه‌های فوتسال قم در ترکیب تیم آپکو پارس قم توانایی و قابلیت‌های بالای فنی خود را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به موفقیت تیم جوانان آپکو پارس قم در کسب مقام نایب‌قهرمانی سال 1395 لیگ جوانان کشور، تصریح کرد: هدف ما این است که امسال با عنوان قهرمانی کار را به پایان برسانیم و جام را به قم بیاوریم، زیرا سرافرازی نام قم برای ما از هر چیز دیگری مهمتر است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb8fba.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما