شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 49399
منبع : شهرنیوز

افتتاح سه زمین ورزشی با 5.5 میلیارد ریال اعتبار در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از افتتاح سه طرح ورزشی در قم از 20 تا 22 خرداد ماه امسال خبر داد.
افتتاح سه زمین ورزشی با 5.5 میلیارد ریال اعتبار در قم
به گزارش قم نیوز،‌ مجید رفیعی با اشاره به افتتاح سه طرح ورزشی، اظهار کرد: این سه طرح طی سه روز از 20 تا 22 خرداد ماه امسال افتتاح می‌شود به عنوان نمونه امشب در بوستان بصیرت زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم افتتاح خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد:‌ زمین چمن مصنوعی شهید کاظمی فردا شب در شهرک کامکار افتتاح می‌‌شود و روز 22 خرداد نیز در زمینه تجهیز ورزشی مساجد با عنوان ایستگاه نشاط در مسجد امام رضا(ع) خیابان هنرستان افتتاح می‌شود.
رفیعی با بیان اینکه اینگونه پروژه‌ها گام‌های کوچکی برای زیرساخت ورزشی شهر قم است تا به نتیجه مطلوب برسیم، گفت: در مجموع برای این سه طرح بالغ بر 550 میلیون تومان هزینه شده که بخشی از آن از سوی بخش خصوصی تأمین شده است.
وی خاطرنشان کرد:‌ در نظر داریم تا پایان تیر ماه 25 مسجد از نظر ورزشی تجهیز شوند تا جوانان و نوجوانان با مراجعه به مسجد نیازهای بیشتری از خود را تأمین کنند و جذابیت حضورشان در مسجد افزایش پیدا کند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: اگر تا پایان سال تجهیز ورزشی مساجد ادامه پیدا کند تحول زیادی در حوزه سرانه ورزشی شهر روی می‌دهد و از طرفی تقویت مساجد صورت می‌گیرد.
رفیعی با بیان اینکه احداث طرح‌ها از نقاط محروم آغاز شده است، گفت: اگر هشت مجموعه فرهنگی ورزشی در مناطق هشتگانه شهرداری احداث شود می‌توان بیان کرد به زیرساخت مطلوبی در شهر قم از این نظر رسیدیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdns0o.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما