يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 49411
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

تجلیل از کمیته‌های برتر تکواندو بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم گفت: کمیته‌های برتر بخش بانوان تکواندو به پاس کسب عنوان هیأت‌ برتر در خانه تکواندو مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
تجلیل از کمیته‌های برتر تکواندو بانوان در قم
به گزارش قم نیوز، مریم یقینی، اظهار کرد: خوشبختانه به واسطه عملکرد بسیار خوبی که تمام بخش‌های زیر مجموعه هیأت‌ تکواندو استان قم در سال 1395 داشتند، این هیأت‌ از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم به عنوان هیأت‌ برتر سال معرفی شد.

وی ادامه داد: هر ساله ارزیابی عملکرد هیأت‌‌های ورزشی بر اساس چندین شاخص مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود و بر اساس امتیازاتی که هر هیأت‌ کسب می‌کند، هیأت‌‌های برتر سال معرفی و تجلیل می‌شوند که خوشبختانه این اتفاق با عملکرد خوبی که مجموعه هیأت‌ داشت، نصیب تکواندو قم شد.

نایب‌رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: با توجه به کسب عنوان هیأت‌ برتر ورزشی قم در سال 1395 توسط هیأت‌ تکواندو، مراسم تجلیل از کمیته‌های استانی بخش بانوان به پاس همکاری دل‌سوزانه و قدرتمند برای رسیدن به این مهم در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم با تقدیر زحمات تمام بانوان فعال در تکواندو قم، از رؤسای کمیته‌های بخش بانوان هیأت‌ نظیر مریم فرهادی در کمیته آزمون، سمیرا اسلامی در آموزش، مریم‌سادات حسینی در روابط عمومی، معصومه نادری‌اثر در کمیته مربیان و نرگس خرمی‌نیا در کمیته پومسه تجلیل به عمل آمد.

یقینی با تقدیر از تلاش‌های کمیته‌های استانی که در کسب این موفقیت بزرگ نقش‌آفرین بودند، تصریح کرد: بعد از ماه مبارک رمضان، با اجرای مطلوب برنامه‌های پیش‌بینی شده تقویم سال 1396 هیأت‌ تکواندو در بخش‌های مختلف نظیر آموزش، فرهنگی، قهرمانی و همگانی به دنبال رسیدن به پیشرفت‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد.

وی سپس به جلسه مربیان تکواندو بخش بانوان اشاره و عنوان کرد: در حاشیه برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان که یکی از مهمترین آنها برگزاری نخستین دوره رقابت‌های پومسه قرآن کریم بود، با حضور مربیان حاضر در تکواندو بانوان، این جلسه برگزار شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciz5a5.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما