يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 49415
منبع : خبرگزاری فارس
با قرعه‌کشی در فدراسیون تنیس:

حریفان قم در لیگ برتر تنیس ایران معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ تنیس استان قم از مشخص شدن حریفان تیم تنیس آریا گرانول قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور خبر داد.
حریفان قم در لیگ برتر تنیس ایران معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تنیس، دیدارهای نیم‌فصل نخست از رقابت‌های سال 1396 لیگ برتر تنیس مردان باشگاه‌های کشور از روز هجدهم شهریور ماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به میزبانی تهران در برگزاری این رقابت‌ها، اضافه کرد: فدراسیون تنیس امسال چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مردان کشور را برگزار می‌کند و یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات نماینده تنیس استان قم است که با حمایت‌های شرکت آریا گرانول و با این نام به میدان می‌رود.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم با بیان اینکه جمعی از بهترین‌های چند سال اخیر تنیس قم ترکیب این تیم را در لیگ برتر تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: نفرات بسیار خوبی داریم که سابقه کسب مقام‌های متعدد از رقابت‌های قهرمانی کشور و لیگ‌های تنیس ایران را در کارنامه دارند.

وی که مسوولیت سرمربیگری تیم ملی تنیس نوجوانان ایران را نیز تجربه کرده است، افزود: حضور در مسابقات تور تنیس آسیا، رقابت‌های تنیس قهرمانی غرب قاره کهن، مسابقات رده سنی نوجوانان دیویس کاپ آسیا، اردوی تدارکاتی و بستر سازی تیم ملی در تایلند و از تمام این‌ها مهمتر، کسب مجوز حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان تنیس ایران برای نخستین‌بار از جمله دستاوردهای ارزشمند تنیس قم در سال‌های سپری شده از دهه 90 است.

خاتمی ابراز کرد: همچنین برای نخستین‌بار یک تنیسور از قم عضو تیم ملی ایران در مسابقات رده سنی بزرگسالان دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه شد و بدین‌ترتیب تنیس قم خود را در جایگاه و موقعیتی دید که توانایی و ظرفیت حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی تنیس ایران یعنی لیگ برتر را دارد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر تنیس به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می‌رسد، افزود: دیدارهای نیم‌فصل نخست فصل 1396 لیگ برتر تنیس شهریور ماه سال جاری به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود و دور برگشت آن نیز از ششم آبان ماه به میزبانی هیأت‌ تنیس استان مازندران به انجام خواهد رسید.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم در پایان به حریفان تیم آریا گرانول قم در فصل جدید لیگ برتر اشاره و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های کرمان موتور، بانک حکمت ایرانیان، نماینده اصفهان، شهید شرافتی تهران، نماینده البرز، شهید همدانی همدان، ابراء مشهد، سایپای آمل و فولاد آلیاژ یزد رقبای تیم آریا گرانول قم هستند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccp0q0.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما