يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : 49433
منبع : خبرگزاری فارس

«سرگذشت ساحل سنگی» در تالار هنر روی صحنه رفت

قم نيوز : قم نیوز: مجری طرح نمایش ساحل سنگی گفت: این نمایش موزیکال به نویسندگی دیوید وود و کارگردانی حسین فدایی حسین در تالار هنر تهران به روی صحنه رفته است.
«سرگذشت ساحل سنگی» در تالار هنر روی صحنه رفت
«سرگذشت ساحل سنگی» در تالار هنر روی صحنه رفت
به گزارش قم نیوز، محمدرضا شاه مردی امروز با اشاره به اجرای نمایش «سرگذشت ساحل سنگی» در تالار هنر، اظهار کرد: این نمایش نوشته دیوید وود است که حسین فدایی حسین آن را ترجمه و کارگردانی کرده است.

وی زمان اجرای نمایش «سرگذشت ساحل سنگی» را در تالار هنر از 16 خرداد ماه ذکر کرد و گفت: این نمایش موزیکال و شاد به صورت مشارکتی با هدف آموزش پاکیزه سازی سواحل دریا به روی صحنه رفته است.

مجری طرح نمایش ساحل سنگی با معرفی هنرمندان این اثر بیان کرد: علی اصغر تقی پور، حسن نوری، علیرضا اسماعیلی، فاطمه زارعی، مریم هادی اطهر، علیرضا نامدار، محمد سمنانی و محمد یاری منش که از بازیگران مجرب نمایش هستند در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

شاه مردی با اشاره به سایر عوامل این نمایش بیان کرد: عباس مؤمن به عنوان آهنگساز، مهدی نیک‌روش به عنوان مشاور و سرپرست اجرای دکور، محمدرضا آزاد به عنوان طراح نور، زهرا خمسه به عنوان تصویرساز، لیلا پریشان به عنوان طراح گریم، نعیمایی به عنوان طراح لباس، منصوره عرب خراسانی و وفا وفایی به عنوان ترانه‌سرا، سجاد آقا بابایی و فاطمه سید طالبی به عنوان روابط عمومی و تبلیغات گروه تماشاگران تئاتر نارنجی و مرتضی عقیقی به عنوان طراح پوستر در اجرای این نمایش کارگردان را یاری کردند.

وی با اشاره به داستان این نمایش عنوان کرد: آلودگی ساحل سنگی، موجودات ساحلی را تهدید می‌کند، در همین زمان، خبر می‌رسد که بر اثر برخورد دو کشتی حامل زباله‌های انسان، دریا آلوده شده و این آلودگی سمت ساحل می‌آید. موجودات ساحل تصمیم به مبارزه با آلودگی می‌گیرند و در این راه تماشاگران نیز به کمک آن‌ها می‌آیند.
 
مجری طرح نمایش سرگذشت ساحل سنگی گفت: این نمایش با تلاش موسسه تئاتر طراوت از پنجم تا 16 اردیبهشت ماه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل ورزش و جوانان قم، انجمن هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم روی صحنه رفته بود و اکنون این نمایش از 16 خرداد ماه در تهران خیابان مفتح جنوبی، بعد از ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده، تالار هنر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc10q0.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما