يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 49441
منبع : خبرگزاری فارس
با پيروزي بر دانشكده صدا و سيما

خبرنگاران ورزشي قم به نيمه نهايي جام رسانه‌ها صعود كردند

قم نيوز : قم نیوز: تيم منتخب خبرنگاران ورزشي خبرگزاري‌هاي قم با كسب دومين برد متوالي خود از مرحله مقدماتي مسابقات فوتسال جام رمضان رسانه‌هاي استان قم به نيمه نهايي صعود كرد.
خبرنگاران ورزشي قم به نيمه نهايي جام رسانه‌ها صعود كردند
خبرنگاران ورزشي قم به نيمه نهايي جام رسانه‌ها صعود كردند
به گزارش قم نیوز، خبرنگاران فوتسالیست قم در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی رقابت‌های جام رمضان 1396 فوتسال رسانه‌های قم موفق به شکست یکی دیگر از تیم‌های مدعی قهرمانی شده و در ادامه روند موفقیت‌های خود اکنون منتظر حریف مرحله نیمه نهایی هستند.

خبرنگاران ورزشی قم که با عبور از سد تیم حراست صدا و سیما شروع پرقدرتی برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها داشتند، در دومین مسابقه خود برابر تیم دانشکده صدا و سیمای مرکز قم به میدان رفتند و با شکست حریف خود 6 امتیازی شده و در صدر جدول صعود خود را قطعی کردند.

تیم منتخب خبرگزاری‌های قم در نخستین مسابقه خود از این جام با نتیجه پرگل 6 بر 5 موفق به شکست حراست صدا و سیما شد و در دومین بازی نیز با نتیجه 4 بر 3 تیم فوتسال دانشکده صدا و سیما را شکست داد و بدین‌ ترتیب بازی آخر آنها با معاونت سیمای مرکز قم جنبه تشریفاتی دارد.

در شب پایانی دیدارهای گروه نخست مرحله مقدماتی جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم، تیم‌های سه امتیازی حراست و دانشکده صدا و سیما در دیداری فوق‌العاده حساس برابر یکدیگر به میدان می‌روند تا یکی از آنها به مرحله نیمه نهایی برود.

دیدار تیم منتخب خبرنگاران ورزشی خبرگزاری‌های قم با معاونت سیمای قم نیز در حالی برگزار می‌شود که معاونت سیما از تساوی دو بر دو در نخستین بازی خود با تیم دانشکده صدا و سیما، یک امتیازی است و بختی برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی ندارد.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم نیز چهار تیم معاونت فنی صدا و سیما، فرزندان کارکنان سازمانی، تاسیسات و واحد مرکزی خبر قرار گرفته‌اند و دو تیم نیز از این گروه مجوز صعود به مرحله نهایی بازی‌های امسال جام رمضان رسانه‌های قم را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8aba.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما