کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از تائید انتخابات و با رأی اعضای هیأت مدیره؛

اعضای هیأت رئیسه خانه مطبوعات قم انتخاب شدند

روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم , 23 خرداد 1396 ساعت 7:00

قم نیوز: اعضای هیأت رئیسه خانه مطبوعات استان قم در اولین جلسه هیأت مدیره این خانه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتخاب شدند.


به گزارش قم نیوز، اولین جلسه هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم بعدازظهر یکشنبه با حضور سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تمامی اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره خانه مطبوعات برگزار شد.

در این جلسه پس از تبادل نظر پیرامون مهم‌ترین نیازهای صنفی رسانه‌ها و خبرنگاران استان، انتخابات هیأت رئیسه خانه مطبوعات برگزار شد و مرتضی داستانی به عنوان رئیس هیأت مدیره، سیدعلی بابامیری به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره، سعید آقایی به عنوان خزانه‌دار و روح‌الله کریمی به عنوان منشی به اتفاق آرا انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه مقرر شد علاوه بر راه‌اندازی کانال تلگرامی و عضویت تمامی اعضای خانه مطبوعات استان به منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های خانه مطبوعات، 5 کمیته کارشناسی برای پیگیری امور صنفی فعالان رسانه‌ای شامل کمیته‌های مدیران مطبوعات، مدیران خبرگزاری‌ها، مدیران پایگاه‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی، عکاسان و خبرنگاران با حضور فعالان این عرصه تشکیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از مشارکت خوب فعالان رسانه‌ای استان در انتخابات خانه مطبوعات تاکید کرد که برای پیگیری امور صنفی و ارتقای جایگاه رسانه‌ها و خبرنگاران استان از خانه مطبوعات حمایت خواهد کرد.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49474

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49474/اعضای-هیأت-رئیسه-خانه-مطبوعات-قم-انتخاب-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir