سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 49474
منبع : روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم
پس از تائید انتخابات و با رأی اعضای هیأت مدیره؛

اعضای هیأت رئیسه خانه مطبوعات قم انتخاب شدند

قم نيوز : قم نیوز: اعضای هیأت رئیسه خانه مطبوعات استان قم در اولین جلسه هیأت مدیره این خانه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتخاب شدند.
اعضای هیأت رئیسه خانه مطبوعات قم انتخاب شدند
به گزارش قم نیوز، اولین جلسه هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم بعدازظهر یکشنبه با حضور سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تمامی اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره خانه مطبوعات برگزار شد.

در این جلسه پس از تبادل نظر پیرامون مهم‌ترین نیازهای صنفی رسانه‌ها و خبرنگاران استان، انتخابات هیأت رئیسه خانه مطبوعات برگزار شد و مرتضی داستانی به عنوان رئیس هیأت مدیره، سیدعلی بابامیری به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره، سعید آقایی به عنوان خزانه‌دار و روح‌الله کریمی به عنوان منشی به اتفاق آرا انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه مقرر شد علاوه بر راه‌اندازی کانال تلگرامی و عضویت تمامی اعضای خانه مطبوعات استان به منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های خانه مطبوعات، 5 کمیته کارشناسی برای پیگیری امور صنفی فعالان رسانه‌ای شامل کمیته‌های مدیران مطبوعات، مدیران خبرگزاری‌ها، مدیران پایگاه‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی، عکاسان و خبرنگاران با حضور فعالان این عرصه تشکیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از مشارکت خوب فعالان رسانه‌ای استان در انتخابات خانه مطبوعات تاکید کرد که برای پیگیری امور صنفی و ارتقای جایگاه رسانه‌ها و خبرنگاران استان از خانه مطبوعات حمایت خواهد کرد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchkknk.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما