دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : 49486
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تنيس استان قم خبر داد

راهيابي تنيسور ملي‌پوش قم به فينال قهرماني كشور

قم نيوز : قم نيوز: دبير هیأت‌ تنيس استان قم گفت: تنيسور ملي‌پوش قم با كسب نتايج درخشان خود را به ديدار نهايي رقابت‌هاي جام رمضان تنيس قهرماني كشور رساند.
راهيابي تنيسور ملي‌پوش قم به فينال قهرماني كشور
راهيابي تنيسور ملي‌پوش قم به فينال قهرماني كشور

به گزارش قم نيوز، سیدمقتدا خاتمی امروز، اظهار کرد: پیکارهای جام رمضان تنیس کشور به واسطه حضور چهره‌های شاخص و مستعد از رده‌های سنی گوناگون از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و کسب موفقیت در این رقابت‌ها واقعا کار بسیار سختی است.

وی ادامه داد: حتی نفراتی که در ترکیب تیم ملی تنیس ایران در مسابقات 2017 دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند در این دوره از رقابت‌های جام رمضان تنیس ایران حضور دارند و این موجب شده تا شاهد بازی‌های بسیار جذاب و تماشایی بین شرکت کنندگان در این جام باشیم.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم اضافه کرد: یکی از بهترین‌های چند سال اخیر تنیس قم یعنی امیرحسین بادی که توانسته سال به سال روند پیشرفت‌های خود را در این رشته ورزشی ادامه بدهد و حتی به عنوان نخستین تنیسور قم به تیم ملی بزرگسالان راه یابد، اکنون در فینال جام رمضان تنیس بزرگسالان ایران است.

وی خاطرنشان کرد: امیرحسین بادی در مسابقات تنیس جام رمضان کشور که در تهران جریان دارد، عملکرد بسیار خوب و موفقی داشت که توانست با کسب پیروزی در چند مسابقه مهم و سخت خود را به دیدار نهایی این رقابت‌ها رسانده و بخت کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرد.

خاتمی با بیان اینکه تنیسورهای تهران و قم با شکست رقبای خود مجوز حضور در دیدار نهایی رقابت‌های تنیس جام رمضان کشور را کسب کرده‌اند، اضافه کرد: در پایان مرحله نیمه نهایی این مسابقات، انوشا شاه‌قلی و امیرحسین بادی به فینال رفتند تا برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند.

وی ابراز کرد: انوشا شاه‌قلی در نیمه نهایی موفق به شکست معین محمدی شد و به فینال راه یافت، ضمن اینکه نماینده شایسته تنیس قم یعنی امیرحسین بادی با نتیجه دو بر صفر موفق به شکست یکی از مدعیان قهرمانی این جام یعنی حسام یزدی رقیب چند سال اخیر خود شد تا به فینال برسد.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم با بیان اینکه در جدول اصلی این دوره از بازی‌ها تعداد 44 تنیسور حضور داشتند، خاطرنشان کرد: دیدار فینال این رقابت‌ها امروز برای مشخص شدن قهرمان مسابقات به میزبانی زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcaiyny.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما